Brandverse Awards’da stratejiler kapışacak
Pazarlama ve iletişim çalışmalarını başarıya ulaştıran etkili stratejiler Brandverse Awards‘da ödüllendiriliyor. Markalar için oluşturulan en doğru stratejiler Sınırlar İçinde Markalaşma, İçerik Stratejisi, Cesur Markalar, Sektörü Geliştiren Stratejiler, Yeniden Doğan Markalar, Sürdürülebilir Başarı ve Strateji bölümündeki diğer kategorilerde rekabet edecek! Bu yarışa dahil olmak isteyenler 6 Nisan’a dek başvurabilecek.
BoomSonar ve Marketing Türkiye iş birliğiyle hayata geçirilen Brandverse Awards için başvuru süreci devam ediyor… Brandverse Awards’un Strateji bölümüne bu yıl “Sınırlar İçinde Markalaşma, Harekete Geçiren Kampanyalar ve İçerik Stratejisi’’ kategorileri eklenerek zenginleştirildi.
Yaratıcı ve özgün stratejilerin rekabeti başlıyor
Markaların hedef kitleleriyle yaratıcı ve özgün yöntemlerle buluşmasına olanak sağlayarak müşteriler için deneyim sunan projeler Brandverse Awards’un Sürdürülebilir Başarı ve Strateji bölümünde yarışacak.
- Cesur Markalar: Bir markanın kendi marka kimliği kapsamında oluşturduğu kalıplardan sıyrılarak veya toplumda genel geçer olarak kabul edilmiş kavram ve konularda ürettiği çarpıcı, ezber bozan, ve sıra dışı tüm kampanyalar bu kategoride yarışabilir.
- Harekete Geçiren Kampanyalar: Bu kategoride yapılan çalışmayla amaç, hedef kitleyi harekete geçirerek eylem ve davranışlarını doğrudan etkilemek. Kampanya ile amaçlanan tüketicilerin satın alımlarını, fiziksel veya çevrim içi bir mağazayı ziyaret etmelerini, bir etkinliğe katılmalarını, sosyal medyada bir gönderi paylaşmalarını ya da toplumdaki yaygın bir davranış kalıbını değiştirmek veya güçlendirmek olmalı.
- İçerik Stratejisi: Hedef kitlesinin ilgisini çekmek akılda kalıcı, dikkat çekici uzun vadeli ve sürdürülebilir içerik stratejileri bu kategoride yarışır.
- Sektörü Geliştiren Stratejiler: Marka kurum ya da kuruluşları geliştirdiği yenilikçi iş stratejileriyle ileriye götüren, faaliyet gösterdiği sektörü geliştirip farklı bir bakış açısı kazandıran tüm projeler bu kategoride yarışır. Başvuru sahipleri var olan bir sektörde yaptığı çalışmalarla katılım gösterebileceği gibi başlı başına yeni bir iş kolu/imkanı yaratılmasına katkıda bulunmuş olabilir.
- Sınırlar İçinde Markalaşma: Markanın yer aldığı sektördeki reklam ve pazarlama kısıtlamaları içerisinde yaratıcılığı kullanarak gerçekleştirdiği tüm kampanyaların stratejileri bu kategoride değerlendirilir.
- Sürdürülebilir Başarı: Bir markanın minimum 3 yıl ya da uzun süredir başarı ile sürdürdüğü kampanyalar bu kategoride değerlendirilir.
- Taze Reklamverenler: Bu kategoride sektöre yeni girmiş ya da reklam yatırımı yapmaya yeni başlamış markaların pazarlama stratejileri değerlendirilir.
- Yeni İş Fikirleri: Lansmanı başvuru dönemi içerisinde gerçekleştirilmiş, yeni bir iş modeli sunan, kendi kategorisini yaratan/genişleten markaların veya var olan bir markanın yeni ürünü/hizmeti bu kategoride değerlendirilir.
- Yeniden Doğan Markalar: Pazarda istediği etkiyi yaratamayan markaların yarışma kurallarında belirtilen proje uygulama dönemi içerisinde dönemi içerisinde etkili bir ilerleme göstermesini sağlayan pazarlama stratejileri bu kategoride değerlendirilir.