XCO’21 Deneyimleri #1: Kendi kokunu keşfet
Türkiye’de UX, CX ve EX kavramlarına odaklanan ilk ve tek etkinlik olan Deneyim Tasarımı & Yönetimi Zirvesi XCO’21 kapsamında gerçekleştirilecek olan C Level Club buluşmalarının ilk durağı MG International Fragrance Company’nin deneyimlerle dolu fabrikası olacak… 7 Eylül’de uluslararası esans üreticisi MG International Fragrance Company’nin fabrikasında gerçekleşecek etkinlikte üst düzey yöneticiler ağırlanacak. Katılımcılar, parfümörler eşliğinde koku dünyasında gizemli bir yolculuğa çıkacak. XCO’21 kapsamında gerçekleşecek olan C Level Club’ın ikinci durağı ise Kahve Atölyesi olacak… Kahve Dünyası uzmanlığıyla kurgulanan Kahve Atölyesi katılımcılara deneyim dolu bir gün yaşatacak.
Pandemi önemleri göz önünde bulundurularak 22 Eylül’de gerçekleşecek olan XCO’21’in bu yılki ana teması “The Biggest Challenge – From Competition to Cooperation” (En Büyük Mücadele – Yarıştan İş Birliğine) olacak. Yedinci yılında sarsıcı sunumlarla katılımcılara yeni içgörüler kazandırmayı hedefleyen zirvenin sonunda A.L.F.A. Awards Ödül Töreni ile “Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Markalar” “Customer Brands” olarak ödüllerine kavuşacak.
Etkinlik yaklaşırken pek çok sürpriz deneyimle sektörü bir araya getirecek olan XCO’21’in merakla beklenen deneyimlerinden biri de “Koku Atölyesi”… Uluslararası esans üreticisi MG International Fragrance Company XCO’21 öncesinde, 7 Eylül’de gerçekleştirilecek buluşmada Marketing Türkiye C Level Club üyelerini koku dünyasının şifrelerini çözmek için keyifli bir yolculuğa çıkılacak.
Buluşmada parfümörler; katılımcılara koku notalarını tanıtarak, onların ruhlarına hitap eden akorları seçerek kendilerine özgü formülü yaratmalarını sağlayacak. Katılımcılar atölye sonunda sertifika almaya da hak kazanacak.
XCO’21’de kurulacak atölye ile bu eşsiz deneyim zirvenin katılımcılarıyla da buluşacak.