e-Commerce Head Organization Summit
Marketing Türkiye ve Deloitte iş birliğiyle gerçekleştirilen ve e-ticaret sektöründeki trendlerin ele alındığı e-Commerce Head Organization Summit (ECHO)’te ödeme sistemlerinden e-ihracata, kişiselleştirmeden online alışveriş deneyimine kadar pek çok konu tartışmaya açılıyor. ECHO Summit Türkiye’nin e-ticaret potansiyelini ve pazarın sunduğu fırsatları da araştırmalarla gözler önüne serecek.
Marketing Türkiye ve Deloitte iş birliği gerçekleştirilecek olan e-Commerce Head Organization Summit (ECHO) sektörün tüm oyuncularını bir araya getiriyor. Türkiye’nin en büyük e-ticaret zirvesi ECHO sektör ekosistemini tüm parametrelerde birleştirip irdelemeyi hedefliyor. Türkiye ekonomisinin önümüzdeki dönemde en önemli rekabet alanlarından biri e-ticaret ve dolayısıyla e-ihracat. Bu doğrultuda ECHO Türk ekonomisindeki e-ticaret yapılanmalarını güçlendirmek ve önümüzdeki döneme ilişkin vizyoner adımlarla yoluna devam etmesini sağlamak amacıyla kapsamlı bir yol haritası yaratmayı da misyon ediniyor.
ECHO’da kimler var?
Çok Kanallı: Hem internet üzerinden hem de fiziksel mağazadan satış yapan markalar.
Sadece Online: Fiziksel mağazası olmayıp sadece internet üzerinden satış yapan markalar.
Pazaryeri: Alıcı ve satıcıların web sitesi üzerinden iletişimde bulunmalarını ve işlem yapmalarını sağlayan platformlar.
Özel Alışveriş: Üyelik sisteminin geçerli olduğu ve üyelerine özel olarak kampanyalar düzenleyerek, indirimli satış yapan platformlar.
Çok Kategorili: Çeşitli ürün ve hizmet veren platformlar.
Dikey: Belli ürün veya hizmeti veren siteler.
ECHO’da neler konuşuluyor?
- E-ticarete etki eden faktörler
- Türkiye’deki kullanıcıların online alışveriş davranışları
- Özel gün ve dönemlerin etkisi, pazaryerlerinin yükselişi ve son yıllarda gerçekleşen yatırımlar
- Ödeme sistemleri
- Lojistik ve taşıma çözümleri
- Regülasyonlar
- E-ticaret işlemlerinde sosyal medyanın etkisi
- Dünya’da Cross-border
- Türkiye’de e-ihracat
- Müşteri deneyimi
- Türkiye’de omni-channel müşteri deneyiminde mevcut durum
- E-ticarette kişiselleştirme
- E-ticaret trendleri
- API ve Platform Odaklı İş Modelleri
- Abonelik Odaklı İş Modelleri
- Bilişsel Teknolojiler
- Dijital Pazarlama
- Satış ve Lojistik Planlama
- Kişiselleştirme
- Akıllı Asistanlar, Chatbot’lar ve Görsel Tanıma
- Dijital Gerçeklik
- Nesnelerin Ticareti
- Dijitalde doğan markalar ve başarı hikayeleri
- İnsan psikolojisi ve e-ticaret ile imtihanı
- En iyi küresel uygulamalar
- Türkiye’den en iyi uygulamalar
- Yenilikçi B2B odaklı e-Ticaret sektör örnekleri, başarı hikayeleri
Konferansı kimler dinlemeli?
➞ Üretimlerini fiziksel eşikler olmadan tüm dünya pazarlarına satmak isteyen girişimciler.
➞ Bu alanda profesyonel olarak çalışanlar.
➞ e-ticaret ekosistemi içinde ürün ve hizmet sunanlar.
➞ Altyapı ve yazılım şirketleri.
➞ Meslek olarak bu alanı seçenler.
➞ Yeni iş fırsatları ve sosyal sermaye oluşturmak isteyenler.
➞ Dünya trendleri konusunda bilgilenmek isteyenler.
➞ Kanun koyucu ve düzenleyicilerle buluşmak isteyenler.