ECHO Awards
Marketing Türkiye ve Akadetmetre iş birliğiyle gerçekleştirilen ECHO Awards’da müşterilerine değer veren, onlara en iyi alışveriş deneyimini yaşatan e-ticaret platformları ödüllendiriliyor. Commerce Head Organization Summit’in (ECHO) hemen ardından gerçekleştirilen ECHO Awards’da ödüller görkemli bir törenle sahiplerini buluyor.
Türkiye’de bir ilk olan ECHO Awards’da e-ticaret sitelerinin ve satıcılarının performansını ölçümleyerek, en başarılı markaları, platformları ve satıcıları ödüllendiriyor. 35’ten fazla kategoride müşterilerine değer veren e-ticaret platformlarının ödüllendirildiği ECHO Awards, e-Commerce Head Organization Summit’in hemen ardından gerçekleştirilen görkemli bir törenle e-ticaretin en iyilerini belirleniyor. Titiz bir hazırlık sürecinin ürünü olan ve kapsamlı metodolojiyle dikkat çeken ECHO Awards’da iki aşamalı bir ölçüm gerçekleştiriliyor…
E-Ticaret sitelerinde faaliyet gösteren satıcıların performans değerlendirmesi:
Akademetre’nin kendi yazılımı olan ve e-ticaret siteleri arasında online & offline mağazalardaki ürünleri birebir eşleştirerek karşılaştırma olanağı sağlayan Vanilla Price ile satıcıların e-ticaret sitelerindeki toplam puanları belirlenerek en yüksek performans gösteren satıcılar kategori bazında ödüllendiriyor.
E-Ticaret sitelerinin performans değerlendirmesi:
Jürisi halk olan ECHO Awards’da e-ticaretin en iyileri nihai tüketicilerin değerlendirmeleri sonucunda belirleniyor.
Araştırma kapsamında değerlendirmeler iki şekilde gerçekleştiriliyor:
Sektör bazlı değerlendirme:
Otomobil, Küçük Ev Aletleri, Tatil, Online Bankacılık, Alışveriş Siteleri, Teknoloji, Kitap, Fırsat Siteleri, Araç Kiralama, Kişisel Bakım & Kozmetik, Emlak, Ayakkabı, Yemek, Hediyelik Eşya, Sigorta, Kargo, Saat, Güneş Gözlüğü, Hobi & Eğlence, Kadın Giyim, Erkek Giyim, Çocuk Giyim, Beyaz Eşya, Gıda/Market, Anne & Bebek, Ofis & Kırtasiye, Yapı Market, Hava Yolu, Kara Yolu, İkinci El Ürünler, Ödeme Sistemi, Mücevherat, Mobilya, Lüks Giyim, Sadakat Programları, Ev Tekstili, Bilet Satın Alım, Gsm Operatörleri kategorileri olmak üzere birçok kategoride en başarılı e-ticaret siteleri belirleniyor.
Süreç bazlı değerlendirme:
ECHO Awards’da sektör bazlı değerlendirmelerin yanı sıra “Kullanım Kolaylığı, Estetik Tasarım, Ürün Çeşitliliği” gibi süreçlerdeki başarısıyla öne çıkan marka ve platformlar da ödüllerini kavuşuyor.