“E-Ticaretinizi nasıl sosyalleştirirsiniz?” sorusu ECHO Summit’te yanıt bulacak…
Dikkatimizi dağıtan binlerce uyarana meydan okurcasına hayatın her alanında yalınlaşıyoruz. Alışverişte dikkatimizi dağıtan pop up’lar ekranımızın her yanından önümüze atlarken görmezden gelmek çok zor olsa da konsantrasyonumuzu koruma güdümüz bizi bir başka yöne iteliyor. Ancak zeki, çevik ve akıllı pazaryerleri bu durumu fark etmekte gecikmediler. Satıcıyla son tüketici arasındaki mesafeyi kısaltan her türlü teknoloji ve aklı kullanan pazaryerleri; DTC konumlandırması yaparak ticari faaliyetlerini platformlardan, pazaryerlerinden kendi kanallarına taşıma adımlarını atıyor. Yalınlaşırken yeni bir ticari faaliyetin adını da koyuyorlar: Social Commerce. Gelin “Social Commerce” ile ilgili tüm detayları Türkiye’nin en kapsamlı e-ticaret zirvesi ECHO Summit’te konuşalım…
Kurumlar e-ticaretin hangi aşamasındayken Social Commerce’e geçiş yapmaları gerektiğine karar verecek ve sektör spesifik olarak hangi satış kanalını kullanması gerektiğini nasıl bilecek? Detaylar, Marketing Türkiye ve Deloitte iş birliğiyle 25 Mayıs Perşembe günü katılımcılarını Divan Kuruçeşme’de ağırlayacak olan ECHO Summit’in Social Commerce bölümünün “e-Ticaretinizi Nasıl Sosyalleştirirsiniz?” ve “Influencer Ekonomisi” oturumlarında tartışılacak.
“Pazaryerlerinin Evrimi”nden “e-İhracat”a ve hatta Social Commerce’e dek 9 ana kategoride e-ticarete yön verecek olan zirvede kıl açıcı sunumların yanı sıra özgün case’ler de yer alacak.
Kayıt yaptırmayı unutmayın…
Aşağıdaki formu doldurarak e-ticaret alanındaki en güncel gelişmelerin konuşulacağı ECHO Summit’e katılabilirsiniz. Sınırlı sayıda katılımcıyı ağırlayacak olan zirvede yerinizi almak için geç kalmayın…