XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi
Müşteri deneyimini tasarlamak, yönetmek ve yükselen pazarlama disiplininin nasıl doğru kullanılacağı konularında vizyon yaratmak amacıyla 2015 yılından bu yana düzenlenen XCO, Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi’nde; UX’ten (User Experience) CX’e (Customer Experience) kadar deneyimin tüm alanlarındaki en son gelişmeler katılımcılarla paylaşılıyor. Geniş bir içerik yelpazesine sahip zirvede bankacılık sektöründen yeme içme sektörüne kadar pek çok alanda deneyim tasarımı çalışmalarındaki en son trendler katılımcılarla paylaşılıyor.
XCO Deneyim tasarımı ve Yönetimi Konferansının amacı; Ürün ve hizmetlerini müşteri ihtiyacını fark yaratan bir deneyim olarak sunan ve eşitleri arasında fark yaratan olmak isteyen kurumlar için bilgi kaynağı oluşturmak.
İş dünyasını gerçek hayatla “müşteri deneyim” olgusu etrafında bir araya getirmek. Vakalardan öğrenmek, dünyadaki bu alandaki trendleri takip etmek ve deneyim transferi sağlamak.
Her yıl farklı ve özgün bir mekanda bizzat alanı da deneyimleyerek yapılan konferansın ilki Salt Galata, ikincisi Kemer Country Club Orman Evi ve üçüncüsü Bomontiada’da yapıldı. XCO Zirvesi içerik olarak hem CX/Müşteri hem de UX/Kullanıcı deneyimine odaklanıyor.
A.L.F.A. Awards “Costumer Brand”
“Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Markaların” ödüllendirildiği A.L.F.A. Awards’un dördüncüsü 24 Mayıs 2018 tarihinde XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Konferansı devamında Bomontiada’da gerçekleşti. Müşteri deneyimi yönetimindeki başarısıyla sürdürülebilir bir ilişki kuran markaların onurlandığı A.L.F.A Awards’un kategori sayısı bu yıl 37 oldu. Kendi sektöründe ilk sırada çıkan kurumların “Costumer Brand” unvanına sahip olduğu araştırma da yapısı itibarıyla özgün ve benzersiz.