Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi XCO’21 kayıtları için son gün!
6 Ekim’de Hilton İstanbul Bomonti’de gerçekleşecek olan Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi XCO’21’in bu yılki ana teması “The Biggest Challenge – From Competition to Cooperation” (En Büyük Mücadele – Yarıştan İş Birliğine) olacak. Türkiye’de UX, CX ve EX kavramlarına odaklanan ilk ve tek etkinlik olan Deneyim Tasarımı & Yönetimi Zirvesi için kayıtlar devam ediyor!
Sarsıcı sunumlarla katılımcılara yeni içgörüler kazandırmayı hedefleyen zirvenin sonunda A.L.F.A. Awards Ödül Töreni ile “Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Markalar” “Customer Brands” olarak ödüllerine kavuşacak.
Sürpriz deneyimlerle dolu bir zirve
Kendisi de bir deneyim olarak tasarlanan zirve “Deneyimin Kalbi”, “Deneyimin Aklı”, “Deneyimde Dönüşüm”, “İleri Deneyim Teknolojileri”, “Deneyim +” ve “Özel Deneyim Uygulamaları” olmak üzere altı ana bölümden ve 17 alt başlıkta kurgulandı.
Pek çok sürpriz deneyimin de yer alacağı XCO’21’in merakla beklenen deneyimlerinden biri de “Koku Atölyesi”… Uluslararası esans üreticisi MG International Fragrance Company koku workshop’u ile katılımcıları koku dünyasında keyifli bir yolculuğa çıkararak koku zevklerini yeniden keşfetmelerini sağlayacak.
Ayrıca XCO’21’de katılımcılar, PulpoAR ile artırılmış gerçekliğin ezber bozan etkisini de deneyimleme şansı yakalayacak…
Bu yıl zirvenin Ana Destekçisi Yapı Kredi olurken Küresel Deneyim Destekçisi Havas CX İstanbul olacak. Deneyim tasarımı alanındaki en güncel gelimlerin konuşulacağı zirvenin diğer destekçileri ise şöyle sıralanıyor: Turkcell, Shell, Vestel, MediaMarkt, Domino’s, İyzico, SabancıDx, Menarini, Kahve Dünyası, Pozitera, Bir Adım Sağlık, Teleperformance MG International Fragrance Company ve Playable Factory. Karnaval Medya Grubu, Bundle ve Sistem9 ise XCO’21’in medya destekçileri arasında yer alıyor.