Youth Talks Türkiye
İş hayatına yeni başlayan gençlere, yeni mezunlara ve üniversitelerin son sınıflarında okuyan gençlere fırsatları göstermek, onları geleceğe hazırlamak amacıyla Marketing Türkiye tarafından hayata geçirilen Youth Talks Türkiye iş dünyasının vizyoner girişimcileri ilham veren konuşmalarıyla katılımcılarla buluşturuyor.
Marketing Türkiye, gençlere daha umut dolu bir gelecek olduğunu göstermek ve geleceğe dair hayal kurmalarını teşvik etmek için Youth Talks Türkiye etkinliğini tasarladı. Etkinlik gençlere bugün onları hangi fırsatların beklediğini, gelecekte hangi alanlarda fırsatlar olabileceğini, yeteneklerini geleceğe hazırlamaları gerektiğini anlatırken hem zihnen hem de bedenen dışarıya davet ediyor.
Zirvenin içeriği, trendlerin kendini gösterdiği alan ve sektörleri radarlayan 300 ayrı kaynaktan Marketing Türkiye ve IOX tarafından derleniyor. Trendleri etkileyen ve trendlerden etkilenen 9 ana sektörün ele alınacağı etkinlikte sadece iş dünyasındaki trendler değil İK, sosyoloji, yaşam sitilleri gibi majör trendlerin yanı sıra günlük yaşamı etkileyen trendler de ele alınıyor.
Youth Talks Türkiye / Next Step for Next Generation’ın amacı iş hayatına yeni başlayan gençlere, yeni mezunlara ve üniversitelerin son sınıflarında okuyan gençlere fırsatları göstermek ve onları geleceğe hazırlamak. Marketing Türkiye tarafından Deloitte Türkiye ve IOX içerik iş birliğiyle gerçekleştirilen Youth Talks Türkiye’de iş dünyasının vizyoner girişimcileri ilham veren konuşmalarıyla katılımcılarla buluşuyor. Zirve sayesinde gençler de Türkiye’nin önde gelen markalarının İK direktörleriyle tanışma fırsatı buluyor. Katılımcılar yeme-içmeden espor ve gaming’e, finanstan eğlenceye, teknolojiden sanata kadar pek çok alanda ufuk açan sunumları dinleme fırsatı buluyor.