Markaların “1 Nisan Şaka Günü” kampanyaları…
1 Nisan Şaka günü, markalara ufak tefek komiklikler yapmak için de fırsat veriyor… İşte bu yıl mizah yapma fırsatını kaçırmayan markaların öne çıkan çıkan kampanyaları…
Tinder, balık avcılarını gönül işlerinden men etti…
Tinder, platformda balık avlarken çekilen fotoğraflarla boy gösteren bekarların yüzde 92’sinin potansiyel eşleşmelerini kaçırdıklarına dair bir istatistik yayınlayarak, kullanıcılarını şaşırttı. Bu istatistikten yolan çıkan Tinder, 1 Nisan’dan itibaren platformdaki tüm “balıkçı” fotoğraflarının kaldırılacağını duyuran bir basın açıklaması yayınladı. Kullanıcıları tabiri caizse şaşkına çeviren Tinder, açıklamanın sonuna “1 Nisan Şaka Günü kutlu olsun!” notu düşerek istatistiğin şaka amaçlı “uydurulduğunu” belirtti…
Vegan marka La Vie, et pazarına çıktı…
Vegan et markası La Vie, 1 Nisan’da domuz pastırması üreteceğini duyurarak “Bitkisel et mi olur?” diyenleri tiye aldı. Duyuruyu yapmak için kamere karşısına geçen La Vie CEO’su Nicolas Schweitzer “Rakamlara bakın; bugün tüketilen etin yüzde 99’u hayvansal kökenli. Hal böyle olunca vegan et üretmek hiç mantıklı değil” diyor ve izleyicileri et üretim tesisinde gezintiye çıkarıyor…
Bekarlar birbirinin dilinden anlar mı?
Bekarların hepsi aynı dili mi konuşur? Bu soruya “Hayır” cevabı veren dil öğrenme uygulaması Duolingo, 1 Nisan kampanyasında ana dili farklı olan aşıkları bir araya getirdi… Yayın hizmeti Peacock ile “Love Language” adlı sahte bir flört programı kurarak iş birliği yapan Duolingo, aşıkları iletişim kurabilmeleri için uygulamayı kullanmaya davet etti…
Enerjin gözlerinizden okunsun…
Özellikle gamer’lar arasında popüler olan enerji içeceği Sneak Energy, 1 Nisan Şakası Günü’nde dünyanın ilk enerji göz damlası olduğunu öne sürdüğü sahte bir ürün duyurdu… “Enerji içeceği içmeye vaktiniz olmadığında göz damlasını doğrudan gözbebeklerinize damlatıp ayılabilirsiniz” şeklinde tanıtılan ürün sahte olmasına rağmen marka, şakaya kananlara indirim yaptığını söylüyor ve ürünü sepete eklemelerine izin verdi…
Sevdiklerinizin yüzünü dilimlemek ister misiniz?
Domino’s Singapur, bu 1 Nisan’da sevdiklerini lezzetli bir şekilde şakalamak isteyenler için kişiye özel baskılı pizzalar pişirdii. Pizza zinciri, tıpkı doğum günü pastalarında olduğu gibi sevdiklerinin yüzünü dilimlemek isteyen müşterilerinin pizzaların üzerine portreler bastı…
HyperX, yeni oyun kulaklığıyla gamer’ların susuzluğuna çare oluyor…
İflah olmaz bir oyun bağımlısıysanız susuzluk baş ağrısına ve yorgunluğa neden olarak en sevdiğiniz yapımları oynarken, sizi oyun alanınızdan uzaklaştırabilir… Tam da buradan yola çıkan HyperX, 1 Nisan’da gamer’lara “Su içmeyi unutmayın” hatırlatması yapan bir şaka yaptı… Marka, önce üzerindeki hazneden istenilen içeceğe hızlıca ulaşabilmesine olanak sağlayan “Cloud2O” adlı bir oyun kulaklığı piyasa süreceğini duyurdu. Ardından bu su harikası ürün için henüz fiyatlandırma ve çıkış dönemi belirlenmediğini açıklayan marka, ürünün aslında şakadan ibaret olduğunu belli etti…