“101 milyon kişinin e-Nabız verileri çalındı” iddiasına bakanlıktan yanıt | Son 24 saatin gündemi
140journos’un dün yayınlandığı “Panel” isimli belgeselde, kendisine “Adanalı” diyen ve 15 yaşında olan bir kişinin e-Nabız sisteminin açığını bulduğu iddiası yer almıştı. Söz konusu iddiaların gündem olması üzerine Sağlık Bakanlığı’nın sosyal medya hesabından açıklama yapıldı. X üzerinden yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
“e-Nabız Sistemi’nden herhangi bir veri sızıntısı yaşanmamıştır. Bugüne kadar e-Nabız Sistemi hiçbir suretle kapatılmamıştır. e-Nabız verilerinin boyutu, herhangi bir harici bellekte taşınamayacak kadar büyüktür.”
“Sabah partisi” akımına Burger King de katıldı!
Sabah partileri (morning raves) son dönemde oldukça popüler! Genellikle yoga, meditasyon ya da fitness etkinlikleriyle başlayıp ardından dans ve canlı müzikle devam eden bu konsept, hem sağlıklı yaşam trendine hem de sosyal hayata yeni bir soluk getiriyor. Eğlence dünyasının bu popüler trendine Burger King de katıldı! 8 Ocak Çarşamba günü Caddebostan şubesinde saat 08:00’de gerçekleşen “Morning Coffee Party”de DJ Tai Tayfun’un enerjik performansı katılımcılara keyif dolu bir sabah yaşatırken, bu deneyime Burger King kahveleri eşlik etti. Katılımcılar, günü dans ederek karşılarken, kahve ve müziğin buluştuğu bu etkinlik yoğun ilgi gördü.
Walmart köklerinden aldığı ilhamla marka kimliğini yeniliyor!
Perakende devi Walmart, 17 yılık bir aradan sonra logusunda köklü bir yeniliğe gitti. Şirketin yeni logosu, modern teknoloji ve müşteri odaklılığı temsil ederken, köklerine olan bağlılığı da vurguluyor. Özellikle kurucu Sam Walton’ın ikonik kamyon şapkasından ilham alınan tasarım, hem nostalji hem de yenilik özelliklerini bir araya getiriyor. Yeni logoda, daha koyu bir mavi arka plan kullanılırken, ikonik sarı “kıvılcım” sembolü daha geniş çizgilerle modernize edildi. Ayrıca, şirketin kimliğini daha belirgin bir şekilde ortaya koymak için kalınlaştırılmış, özel yapım bir yazı tipi tercih edildi.
Cannes Corporate Media & TV Awards’ın 16.’sı için başvurular başladı
Bu yıl 16.’sı düzenlenecek Cannes Corporate Media & TV Awards için başvurular başladı. Festival, dünyanın dört bir yanından yönetmenlere, prodüksiyon şirketlerine, ajanslara, televizyon kanallarına, film okullarına ve öğrencilere en iyi kurumsal filmlerini, çevrimiçi yapımlarını, belgesellerini ve raporlarını sergileme fırsatı sunuyor. Festivalde bu yıl, her yıl verilen “Yılın Prodüksiyon Şirketi”, “Yılın Şirketi” ve “Yılın Ajansı” ödüllerine ek olarak, belgesel kategorisine yeni bir ödül ekleniyor: “Yılın TV veya Streaming Ağı” Ödülü. Bu ödül, yayıncılık ve streaming sektörlerindeki mükemmeliyetin simgesi olan Blue Dolphin ödül heykelciğiyle takdim edilecek.
Vodafone ve Hepsiburada iş birliğiyle e-ticarette yeni bir dönem başlıyor
Türkiye’nin öncü markalarından Vodafone ve Hepsiburada, e-ticaret ve telekomünikasyon alanlarında ilk niteliği taşıyan yeni bir iş birliğine imza attı. Vodafone ve Hepsiburada ortaklığında hayata geçen “Vodafone’lulara Özel Hepsiburada” platformu, toplam 16 milyonu aşkın kullanıcıya sahip “Vodafone Yanımda” uygulamasının içinde hizmet verecek. Platform üzerinden alışveriş yapan müşteriler, harcamaları karşılığında GB hediyeleri, özel indirimler ve promosyonlardan yararlanacak. İş birliği kapsamında müşterilere Vodafone Red ve Hepsiburada Premium ile ek avantajlar sağlanırken tüm avantaj ve kampanyalarla bir yılda müşterilere toplam 1 milyar 536 milyon TL’lik fayda sağlanması hedefleniyor.