13 yaşındaki milli satranç oyuncumuz Yağız Kaan Erdoğmuş’a tarihin en iyisini yenmek için 42 saniye yetti! | Son 24 saatin gündemi
12 yaşında “büyükusta” (GM) unvanı alarak tarihte bunu başaran 4. en genç isim olarak herkesi heyecanlandıran satranç sporcusu Yağız Kaan Erdoğmuş, “tarihin en iyisi” olarak anılan Norveçli büyükusta Magnus Carlsen karşısında zafere ulaştı!
Daha önce beş dünya satranç, dört dünya hızlı satranç ve altı dünya blitz satranç şampiyonluğu bulunan 33 yaşındaki Norveçli satranç büyükustası Magnus Carlsen ile karşı karşıya gelen 13 yaşındaki milli satranç oyuncumuz Erdoğmuş rakibini 41.2 saniyede mat etmeyi başardı.
Yağız Kaan Erdoğmuş, Uluslararası Satranç Federasyonu (FIDE) sıralamasına göre aktif sporcular arasındaki en genç GM unvanının sahibi…
Şirketlerde yan hak eşitsizliği: Beyaz yakalıya var mavi yakalıya yok!
Mercer ve Marsh’ın sağlık ve yan haklarda bütünsel çözümler üreten markası Mercer Marsh Benefits (MMB), “2024 Mavi Yaka Yan Haklar Trendleri Raporu”nun sonuçlarını açıkladı. 200’ün üzerinde firmanın katılımıyla tamamlanan raporda, Türkiye’deki çeşitli sektörlerden mavi yaka çalışanlara sunulan yan hakların, işverenler açısından çalışan bağlılığını ve memnuniyetini nasıl etkilediği kapsamlı bir şekilde ele alındı.
Raporun sonuçlarına göre; mavi yakalı erkek çalışan oranı yüzde 79 iken, kadın oranı yüzde 21. Mavi yaka çalışan yaş ortalaması 36.3, mavi yaka çalışanların kıdem yılı ortalaması ise 7.2 yıl olarak verilere yansıyor. Kadın çalışan sayısının en çok olduğu sektörler; bankacılık ve finansal hizmetler, perakende ve bilgi teknolojileri öne çıkıyor.
Araştırmanın detaylarını incelemek için TIKLAYIN!
THY sosyal medyanın zirvesine “bayrak astı”
1-30 Haziran dönemine ait verilere göre; A Milli Futbol Takımı sponsoru olan Türk Hava Yolları Avrupa Futbol Şampiyonası’na dair iletişimleriyle tüm mecralarda üstün performans göstererek Top100 Listesi’nin birinci sırasında yer aldı.
İkinci sıradaki Baykar, teknolojisine ilişkin paylaşımlarıyla sosyal medya kullanıcılarının dikkatini çekti ve ay boyunca yüksek etkileşim elde etti.
SocialBrands Temmuz Ayı Top100 Listesi’nin üçüncü sırasında yer alan Netflix ise, platformunda yer alan dizi ve filmler hakkında yaptığı eğlenceli iletişimlerle öne çıktı
E-ticarette Shein ve Temu fırtınası!
DHL eCommerce, küresel Online Shopper Trends Report 2024’ün sonuçları, dünya çapında online alışveriş tüketici davranışlarına dair önemli veriler sunuyor. 24 ülkeden 12 bin tüketiciyle yapılan bir ankete de yer verilen raporda elde edilen verilere dayanarak günümüz e-ticaret sektörünü şekillendiren trendlere odaklanılıyor. Çalışmaya göre sosyal ticaret giderek artan popülaritesiyle dikkat çekerken, özellikle Asya bölgesi bu konuda öne çıkıyor.
Online Shopper Trends Report 2024’ün detaylarını incelemek için TIKLAYIN!
Markaların madalya rekabeti Marketing Türkiye Temmuz-Ağustos sayısında!
Uluslararası spor müsabakalarına tam anlamıyla doyacağımız bir yaz var önümüzde… EURO 2024 tüm heyecanıyla sürerken bir yandan da 2024 Paris Yaz Olimpiyatları’na geri sayım devam ediyor… Hal böyleyken yeşil sahalardan Olimpiyat salonlarına dek marka evreninin iletişim yarışı da Marketing Türkiye’nin Temmuz-Ağustos sayısında yer buluyor…
“Çevrenin Koruyucuları”ndan tabaktaki enflasyona, medya sektöründe geri dönen mecraların yarattığı hareketlilikten Cannes Lions’a, CEOfluencer rolünü üstlenen liderlerden mikro ailelere akıl açan dosyalarıyla Marketing Türkiye Temmuz-Ağustos sayısı yayında!
Marketing Türkiye’nin yeni sayısına D&R’lardan ulaşabilirsiniz. Ayrıca Temmuz-Ağustos sayısını Dijital Abonelik ile Marketing Türkiye web sitesinden ve Türk Telekom e-Dergi uygulaması aracılığıyla da okuyabilirsiniz.
Keyifli okumalar…