2017’de logosunu değiştiren 10 marka
2016 yılında bildiğiniz gibi birçok marka, logolarını yenilemişti. Bu sene de bir çok şirket uzun yıllardır kullandıkları logolarında büyük değişimlere gittiler. Bunlara baktığımızda, daha çok küçük dijital ekranlarda görülebilen, basit ve yalın tasarımlı logolara geçtiklerini gördük. Cesur renkler kullanılırken ayrıca tüm dijital platformlarda kullanılabilecek okunaklı bir yazı karakteri de tercih edildi.
İşte 2017 yılında logolarında değişime giden markalar…
YouTube
Dünyanın en büyük video paylaşım sitesi YouTube 12 yıldır kullandığı logoda büyük değişime gitti. Yeni logosunda play tuşunu ve kırmızı rengini daha öne çıkardı.
Formula 1
Formula 1’i satın alan Liberty Media yenilenme çalışmalarının ilk adımı olarak logo değişikliği yaptı. Formula 1’de uzun zamandır Kırmızı-siyah renklerden oluşan logo kullanılıyordu.
Converse
Ünlü giyim markası Converse değişime ayak uydurarak gençleşen bir tasarıma sahip logosunu tanıttı.
Calvin Klein
İç çamaşırı markası Calvin Klein, köklü tarihine atıfta bulunarak yeni logosunu, “orijinal ruhumuza geri dönüş” ifadesiyle tanıttı.
Huffington Post
Huffpost adıyla yeniden markalaşan The Huffington Post’un bu imaj değişikliği; yeni bir logo ve tüm platformlarla sosyal medya kanallarındaki isim değişikliğini kapsadı.
Juventus
İtalya futbolunun önemli takımlarından biri olan Juventus, uzun yıllardır kullandığı logosunu değiştirerek daha minimalist bir logoya geçiş yaptı.
Vodofone
“Gelecek heyecan verici. Hazır mısın?” sloganıyla yenilenmiş sade logosunu tanıtan Vodafone, 2017 yılında logosunu değiştiren firmalardan biriydi.
Fanta
Fanta, yeni yayınladığı logosunda daha çok yuvarlak hatlar kullanarak tasarımını daha da gençleştiren markalardan biri oldu.
Pinterest, eski logosunda kullandığı, “Pinterest” yazısının tipogrofisinde yeni logosunu yayınladı.
Audi
Audi, bu sene sadece logosunda değişiklik yapmadı yeni logosuyla yeni marka kimliğini de tanıttı.