2024 mobil uygulama trendleri…
Mobil uygulama pazarlaması endüstrisinin karşı karşıya olduğu tüm değişikliklere rağmen, geliştiriciler ve reklamverenler için temel sorular aynı kalıyor. Bütçe ayırmak için en iyi yerleri nasıl bulabilirim? En iyi yatırım getirisini nereden elde edebilirim? Kampanyalarımı en etkin ve etkili bir şekilde nasıl optimize edebilirim? Adjust ve AppLovin yayınladıkları 2024 mobil uygulama trendleri raporuyla işte tüm bu sorulara yanıt verirken, mobil uygulama endüstrisine güçlü veriler, karşılaştırmalar ve eyleme geçirilebilir tavsiyeler sunuyor.
Mobil Uygulama Trendleri 2024 raporunda neler var?
- Başarılı bir büyüme stratejisinin nasıl formüle edileceği, kanalları çeşitlendirebileceğiniz, doğru medya karmasını nasıl bulabileceğiniz ve gizlilik güncellemelerine, yeni nesil teknolojilere ve yapay zeka kaynaklı gelişmelere nasıl adapte olabileceğiniz dahil olmak üzere 2024’te mobil uygulama pazarlamasının ortamına dair bir inceleme.
- App Tracking Transparency (ATT) onay oranlarındaki yıllık artışın modellemeleri.
İpucu: Bu oranlar hala yükseliş trendinde.
- Fintech uygulama kurulumları ve oturumların yükseliş trendi.
- E-ticaret uygulamaları için küresel ortalama.
- Oyun uygulaması kurulumları ve oturumları 2023’te nasıl bir trend takip etti?
Rekabette bir adım öne taşıyan stratejiler
Adjust Ortadoğu, Türkiye ve Afrika Satış Direktörü Başak Zerman Mobil Uygulama Trendleri 2024 raporuna ilişkin yaptığı açıklamalarında:
“Her zamanki kıyaslamalarımız, veri incelemelerimiz, analizler ve uygulamanızın büyümesini ölçeklendirmek için ihtiyacınız olan tüm unsurlara sahip raporumuzu bir adım daha ileri götürmek için Applovin ile birlikte çalıştık. AppLovin ekibi, sektör uzmanlığı ve içgörüleri ile pazarlamacıları rekabeti geride bırakan ve her zaman bir adım önde olan stratejiler geliştirmeleri için gereken bilgilerle donatmayı amaçlıyor” diyor.