24. Golden Drum Festivali yarın başlıyor
Türkiye temsilciliğini Marketing Türkiye’nin üstlendiği 24. Uluslararası Yaratıcılık Festivali Golden Drum yarın kapılarını açıyor. Dünyanın dört bir yanından gelen pazarlama iletişimi ve reklamcılık uzmanları 18-20 Ekim tarihleri arasında Ljubljana’daki Grand Hotel Union’da toplanacak. 27 farklı ülkeden 1000’den fazla yaratıcı eser, Avrupa’nın en prestijli ödüllerinden biri için yarışacak ve 30 uzman Golden Drum sahnesinde konuşacak. Katılımcılar zengin bir kongre programının yanı sıra önemli network imkanlarına sahip olacak. Cuma akşamı ise bu yılki festivalin galipleri belli olacak.
Marketing Türkiye’nin Türkiye temsilcisi olduğu uluslararası yaratıcılık ödülleri hakkında konuşan Festival Bakanı ve Slovenya Reklamcılık Odası İcra Kurulu Başkanı Mojca Briščik, “Golden Drum Festivali yaratıcılığı ve yeniliği teşvik ediyor. Festival her zamanki gibi iyisini ödüllendirecek ve endüstriyi ortalamadan mükemmele yönlendirecektir. Bu yılki katılımcıların festivale imzasını atacaklarına eminiz” şeklinde konuştu.
Yarın saat 9’dan itibaren delegeler, prestijli festival ödülleri için yarışan yaratıcı işleri görme şansına sahip olacaklar. Kongre programı saat 13:00’da McCann UK’den Adrian Botan‘ın açılış konuşmasıyla başlayacak. Cuma günü katılımcılar reklam ve müzik arasındaki tutku romantizminden bahsedecek olan Publicis Worldwide’dan Bruno Bertelli‘yi dinleyecekler. Diğer konuşmacılar arasında Space10’den Carla Cammilla Hjort, Google’dan Marco Cremona ve Spotify’dan Christian Flodén öne çıkıyor.
Festival, 9:00’da Çarşamba gecesi Golden Drum Açılış Seremonisi ile canlı sosyal etkinlikler eşliğinde başlayacak. Festivalin en önemli noktası, Cuma gecesi düzenlenecek büyük gala olacak ve burada Golden Drum galipleri ile buluşacak.