25. Golden Drum Festivali’nin kazananları belli oldu
Marketing Türkiye’nin Türkiye temsilcisi olduğu ve bu 25.’si sona eren Golden Drum Festivali’nin en başarılı network ajansı McCann Worldgroup olurken en başarılı reklam ajansı McCann Bucharest oldu. Toplamda 14 Grand Prix ödülü dağıtılan gecede TBWA\iSTANBUL ve Ikea Türkiye dolu uyarılarından yola çıkarak gerçekleştirdikleri Real Time Marketing çalışmalarıyla Grand Prix’e layık görüldü.
İstanbul için ardı ardına yapılan dolu uyarılarını fırsata çevirerek yaptığı Realtime Marketing ile sosyal medyada paylaşım rekorları kıran TBWA/iSTANBUL ve IKEA Türkiye’nin çalışması Golden Drum Festivali’nde Grand Prix ödülüne layık görüldü.
Golden Drum’ın WHAT VE WHY kategorilerinin kazananları belli oldu. WHAT Kategorisi’nde F Grubu’nun (U. Functional Efficiency) birincisi “Bihor Couter” isimli çalışmasıyla McCann Bucharest olurken, Why Kategorisi’nde W Grubu’nun (W. Innovative) birincisi “Finding Farina” çalışmasıyla DDB İspanya oldu. Out Of Home Grubu’nun ödülü ise Unbreakable Rainbow isimli çalışmasıyla 180heartbeats + JvM’e gitti. festivalde toplam 26 Golden, 50 Silver Drums ve 12 Grand Prix ödülü sahiplerini buldu.
McCann Bucharest – Bihor Couter
DDB İspanya – Finding Farina
180heartbeats + JvM – Unbreakable Rainbow
175 puanla McCann Worldgroup Golden Net ödülü ile en başarılı network ajansı seçilirken McCann Bucharest 91 puanla Golden Rose ödülüne layık görüldü ve en başarılı reklam ajansı seçildi. Polonyalı ajans 180heartbeats +JvM 43 puanla en başarılı bağımsız ajans seçilerek Golden Dragon’u kucaklarken Diesel 89 puanla Brand Grand Prix ödülünü kazandı.
Özel ödüller kategorisi’nde #Unwanted seçkisinde Golden Drum Adriatic ödülü McCann Belgrad ve McCann Podgorica’nın oldu. One Poster For Peace seçkisinde Silver Drum kazanan ise Belgrad merkezli ajans New Moment New Ideas
“Bihor Coutere” kampanyasıyla McCann Worldgroup Global Kreatif Direktörü Adrian Botan ve McCann Worldgrous CCO’su Catalin Dobre Golden Watch ödülüne layık görüldü.
Young Drummers yarışmasının birincisi The secret Treasure of Istria ileDaniel Szasz ve Sandor Szabo, ikincisi Müzikal Landscape çalışmasıyla Igor Pogorevici, üçüncüsü ise Hear Tartini In Every Step isimli çalışmayla Kristina Simeonova ve Maya Zlatkova oldu.