32’nci Epica Awards’da “shortlist”ler açıklandı
Marketing Türkiye’nin, Türkiye temsilcisi olduğu bu yıl 32’ncisi Amsterdam’da düzenlenecek olan, gazeteciler tarafından verilen tek global yaratıcılık ödülü Epica Awards ön seçkileri yayınladı.
Bu sene 69 ülkeden 4 bin 20 çalışmanın yarışacağı ödül törenine geçtiğimiz yıla göre katılım oranı yüzde 20 artış gösterdi. En yüksek katılım sağlayan ülkeler Almanya, Amerika ve Fransa olurken Epica Awards’a yeni katılan iki ülkeyse İran ve Fas oldu. Yaratıcılık ödüllerine network açısından BBDO ve McCan Worldgroup damga vurdu.
Açıklanan listede Türkiye’nin 4 yaratıcı çalışma ile yer aldığı görülüyor;
- Koçtaş with “Koçtaş – Assembly” Radyo Reklamı
- Turkcell “Strong Network Coverage” Radyo Reklamı
- TBWA – “Fear and Fantasy Festiva” Görsel Tasarım
- TBWA – “Hailstorm in Istanbul” Real-Time
TBWA’in IKEA Türkiye için hazırladığı Türkiye’deki dolu uyarılarından ilham alarak gerçekleştirilen ilan çalışması Golden Drum’da Grand Prix ödülü almıştı. Epica Awards’da da shortlist’e kalan real-time çalışması bu ödül töreninden de eli boş dönmeyecekmiş gibi görünüyor. Sonuçlar 16 Kasım’da açıklanacak.