33’üncü Epica Awards kazananları belli oldu
Türkiye temsilciliğini Marketing Türkiye’nin yaptığı ve bu yıl 33’üncüsü düzenlenen uluslararası yaratıcılık festivali Epica Awards’da ödüller sahiplerine kavuştu. Geceye Gold, Bronze ve Silver kategorilerinde toplam 85 ödül alan Fransa damga vurdu. Türkiye ise yarışmadan dört Bronze, iki Silver ve bir Gold ödülle döndü.
Marketing Türkiye’nin de aralarında bulunduğu pazarlama iletişiminin önde gelen medya kuruluşlarından temsilcilerin yer aldığı jürisiyle öne çıkan 33. Epica Awards’da ödül alan çalışmalar belli oldu. “Yaratıcı iletişimin Altın Küresi” olarak görülen Epica Awards’ın jürisinde bu yıl Türkiye’yi Marketing Türkiye İçerik Sorumlusu Duygu Su Ocakoğlu temsil etti. 61 ülkeden 3410 çalışmanın yarıştığı Epica Awards’da Türkiye 10 çalışmayla final oylaması için belirlenen shortlist’lerde yer aldı ve yarışmadan dört Bronze, iki Silver ve bir Gold ödül olmak üzere toplamda 7 ödülle döndü.
Epica Awards 2019’dan Türkiye’ye 7 ödül
LÖSEV – “Dear Brother”
- Branded Content – Product & Brand Integration Kategorisi (Gold)
- Reklam ajansı: Rafineri
Unilever / Rexona : “Yellow Stain”
- Health & Beauty Kategorisi (Silver)
- Humor Kategorisi (Bronze)
- Reklam Ajansı: Manajans JWT Turkey
Yandex – “Varicose Routes”
- Public Interest –Health & Safety Kategorisi (Silver)
- Karpat Independent Advertising Agency
Unilever – “Deserted Island”
- Health & Beauty Kategorisi (Bronze)
- Reklam ajansı: Manajans JWT Turkey
Allianz – “Allianz – For You To Always Be There”
- Financial Services Kategorisi (Bronze)
- Reklam Ajansı: CONCEPT ISTANBUL
Jeep Turkey – “Flags
- Vehicles, Automotive Services & Accessories Kategorisi (Bronze)
- Reklam Ajansı: CONCEPT ISTANBUL
Ödül kazanan tüm çalışmalara BURADAN ulaşabilirsiniz.