33’üncü Epica Awards’da shortlist’ler açıklandı
Türkiye temsilciliğini Marketing Türkiye’nin üstlendiği Epica Awards’da shortlist’ler açıklandı. Listede Türkiye 10 yaratıcı çalışma ile yer aldı.
Tüm dünyadan seçkin gazeteciler tarafından verilen global yaratıcılık ödülü Epica Awards 2019’un shortlist’i açıklandı. Bu sene 61 ülkeden 3 bin 410 çalışmanın yarışacağı Epica Awards 21 Kasım’da Amsterdam’da düzenlenecek. Bu yıl ödül törenine en yüksek katılım sağlayan ülkeler Almanya, Fransa ve ABD olurken, yeni katılan ülkelerse Kıbrıs, Lüksemburg, Ermenistan ve Malta oldu.
Gürcistan, Özbekistan, İsrail, Kanada ve Çin’den gelen katılımlarda artış olduğu gözlemlenen yarışmada, bağımsız girişimlerse yükselmeye devam etti ve katılımın büyük bir bölümünü oluşturdu.
Açıklanan listede Türkiye’nin 10 yaratıcı çalışma ile yer aldığı görüldü. İşte Türkiye’den shortlist’e kalan yaratıcı çalışmalar şunlar:
- CONCEPT ISTANBUL with “Flags” for Jeep Turkey in Vehicles, Automotive Services & Accessories (x2 parts)
- CONCEPT ISTANBUL with “Allianz – For You To Always Be There” for Allianz in Financial Services
- Happy People Project with “THE NEW BIG FORD TRUCKS F-MAX” for FORD OTOSAN FORD TRUCKS in Vehicles, Automotive Services & Accessories
- Happy People Project with “Ford Trucks’ Roadside Assistance” for FORD OTOSAN FORD TRUCKS in Vehicles, Automotive Services & Accessories
- Karpat Independent Advertising Agency with “Varicose Routes” for Yandex in Public Interest – Health & Safety (x2 parts)
- Manajans JWT Turkey with “Deserted Island” for Unilever in Health & Beauty
- Manajans JWT Turkey with “Yellow Stain” for Unilever in Health & Beauty
- Manajans JWT Turkey with “Yellow Stain” for Unilever in Humor
- Rafineri with “Dear Brother” for LOSEV in Branded Content – Product & Brand Integration
- TBWA\İstanbul with “Beyond Fashion” for Land Rover in Fashion, Footwear & Personal Accessories (x3 parts)
Sonuçlar 21 Kasım’da açıklanacak.