360DRC Marketing’e İngiltere’den büyük ödül
Loyalty Magazine tarafından her yıl düzenlenen “Müşteri Sadakat Programları” ödüllerinde 360DRC Marketing, Abbott İlaç için hazırladığı “Hayat Çok Değerli Kulübü” ile “Sadakat Programlarında En Başarılı İletişim Kullanımı” kategorisinde ödül kazandı.
Merkezi Londra’da bulunan Loyalty Magazine tarafından her yıl organize edilen “The Loyalty Awards” ödülleri bu yılki sahiplerini buldu. Avrupa, Ortadoğu ve Afrika’yı kapsayan yarışmada, 360DRC Marketing tarafından yönetilen “Hayat Çok Değerli Kulübü”, Sadakat Programlarında En Başarılı İletişim Kullanımı kategorisinde birincilik ödülüne layık görüldü. Aynı proje, “Sosyal Sorumluluk İçeren En İyi Sadakat Programı” kategorisinde de finale kaldı.
360DRC Marketing tarafından yönetilen “Hayat Çok Değerli Kulübü” adlı projede, diyabet konusunda hastalar ve hasta yakınlarıyla iletisim kurularak hastalarin, ozellikle de çocukların diyabetle yaşamayı öğrenmeleri amaçlanıyor.