Yandex Navigasyon ve CarrefourSA’dan Türkiye’de bir ilk
Yandex Navigasyon, CarrefourSA ve GroupM dijital reklamcılıkta ilk kez hayata geçirilen bir iletişim modeline imza attı.
Yandex Navigasyon yeni bir iletişim modelinde birlikte çalıştığı CarrefourSA ve GroupM ile bir proje gerçekleştirdi. Yandex Navigasyon’un yeni reklam modeli Ads on Route’u Türkiye’de ilk kullanan marka olan CarrefourSA oldu.
“Ads on Route” modelinde kullanıcılar herhangi bir noktaya rota oluşturduğunda; yol üstünde 5 dakika uzaklıkta CarrefourSA mağazası bulunuyorsa, kullanıcı rotasını başlatmadan önce “CarrefourSA’ya uğra” seçeneğini işaretleyerek yeni rotasını oluşturabildi. Bu seçeneği işaretleyen kullanıcıların rotası CarrefourSA mağazasına uğrayacak şekilde düzenlendi. Arabalarıyla işten dönen ya da hafta sonu dışarı çıkan kullanıcılara alışveriş ihtiyacını hatırlatan bu yeni reklam modeli ile Yandex Navigasyon, CarrefourSA ve GroupM Türkiye’de bir ilke imza attı.