Heinz’dan “911”i aratmayan lezzetler…
Hiç çok baharatlı bir yemek sonrası 911’i aramak zorunda kaldınız mı? Kalmadıysanız şanslısınız… Zira Heinz, baharat severlerin mağduriyetlerinin acil durum aramalarıyla sonlanmasını ele aldığı yeni kampanyasında hiçbir lezzet için bu kadar acı çekilmemesi gerektiğini vurguluyor. “Stupid Good, Not Stupid Spicy” (Aptalca iyi, aptalca baharatlı değil) sloganıyla yayınlanan kampanyada Heinz, yeni ketçap serisini tadanların 911’i aramayacağının da garantisini veriyor.
Heinz, baharat tutkunlarının lezzetten ödün vermeden baharatlı yiyeceklerin tadını çıkarabilmesi amacıyla ürettiği yeni Chipotle, Jalapeño ve Habanero ürünlerini tanıtıyor.
Yaratıcı ajanslar Rethink , Publicis 57 ve iletişim ajansı Zeno iş birliğinde tasarlanan mizahi kampanya, baharatlı yiyeceklerin ardından yaşadıkları zor durumlar sebebiyle 911 acil hattını arayan insanlardan ilham alıyor.
Bu ilham veren çağrılarda aşırı miktarda acı sos tükettikten sonra daha fazla süt isteyen, aşırı baharatlı biber tüketmenin yarattığı fiziksel rahatsızlığa çare arayan ve hatta başa çıkılamayacak kadar yoğun baharatlı olduğu ortaya çıkan tek bir cipsten ağzı yanan kişiler var.
“Hayranlarımıza karşı konulmaz lezzet deneyimleri sunma konusunda takıntılı bir marka olarak, yeni Heinz Baharatlı Ketçap serimiz cesur ve lezzetlidir ve onların 911’i aramalarına neden olmaz” diyor Heinz Kıdemli Marka Müdürü Jacqueline Chao.
Piknik sepeti mi, sanat eseri mi?
Ünlü sanatçı ve tasarımcı Nik Bentel, son girişimi “New York Picnic Series” ile geleneksel piknik konseptini yeniden tanımlıyor.