adidas tarafınızı seçmeye davet ediyor: Deadpool mu, Wolverine mi?
Başrollerinde Margot Robbie ve Ryan Gosling’in yer aldığı Barbie’den bu yana bu denli yüksek iş birliği ve iletişim çalışması yapılan bir film olmamıştı… Evet Deadpool & Wolverine… 26 Temmuz’da vizyona girecek filmin karakterlerini önce Heineken kampanyasında barıştırdı, akabinde Heinz onları ketçap ve hardala dönüştürdü ve hatta Xbox Deadpool’un “poposundan” ilham alarak yeni bir gamepad tasarladı. Şimdi ise sırada adidas ve onun yeni koleksiyonu var!
adidas ve Marvel Studios, 26 Temmuz’da vizyona girecek olan “Deadpool & Wolverine” filmini kutlamak için sınırlı sayıda bir koleksiyon hazırladı. Her iki karakterin de ruhunu yansıtan tasarımlardan oluşan koleksiyonda adidas Rivalry Low spor ayakkabısı, Deadpool ve Wolverine’in ikonik renklerini ve temalarını taşıyor. Bir tarafta Deadpool’un imzası olarak kırmızı ve siyah diğer tarafta ise Wolverine’in sarı ve mavisi tasarımda ön plana çıkarken “sıçramış boya lekeleri” gibi eğlenceli detaylar da göz kırpıyor.
adidas adizero Electric krampon ise yine Deadpool’dan ilham alarak kırmızı ve siyaha bürünüyor.
adidas ve Marvel iş birliğiyle hayata geçirilen koleksiyon yalnızca ayakkabılarla da sınırlı değil. Deadpool ve Wolverine’in ruhunu yansıtan tasarımlarıyla tişörtler de dikkatleri üzerine çekiyor.
1 Ağustos 2024’te raflarda yerini alacak koleksiyon filmin hayranlarını ruhlarında taşıdıkları Deadpool “şakacılığını” ve Wolverine “vahşiliğini” yansıtmaya davet ediyor!
Cem Yılmaz’dan Team Türkiye’ye mesaj: “Sizin gitmeniz daha şık olur”