Haftanın marka-ajans iş birlikleri
PERYÖN yeni iletişim ajansını seçti
PERYÖN- Türkiye İnsan Yönetimi Derneği’nin yeni iletişim ajansı Mena Stratejik İletişim Danışmanlığı oldu. Mayıs 2022 itibariyle başlayan iş birliği kapsamında PERYÖN’ün kurumsal iletişim çalışmaları Mena Stratejik İletişim Danışmanlığı tarafından yürütülecek.
Türkiye’nin alanında öncü kurum ve markalarına stratejik iletişim danışmanlığı veren Mena Stratejik İletişim Ajansı PERYÖN’e itibar yönetimi, medya ilişkileri, lider iletişimi, etkinlik yönetimi, kriz iletişimi, gündem ve konu yönetimi alanlarında danışmanlık verecek.
Kızılay Çadır Tekstil de 365 Derece’yi tercih etti
Kızılay Yatırım iştiraki olan ve kişisel koruyucu ekipman, çadıri tekstil alanlarında faaliyet gösteren Kızılay Çadır Tekstil yeni dönemde ATL, BTL ve dijital süreçlerde yoluna 365 Derece ile devam etmeye karar verdi.
365 Derece; Kızılay Çadır Tekstil’in global vizyonuna uygun olarak markanın konumlandırılması, sosyal medya stratejileri, sosyal medya ve marka yönetimi, dijital içerik geliştirme, konvansiyonel çalışmalar gibi çeşitli alanlarda firmaya hizmet verecek.
Bad Bear yaratıcı işlerini de ZB Medya – İletişim’e emanet edecek
Bad Bear’ın, iki yıldır PR faaliyetlerini yürüten ZB Medya – İletişim, markaya sosyal medya ve yaratıcı dijital ajans olarak da hizmet verecek.
ZB Medya – İletişim, Bad Bear’a dijital iletişim ve sosyal medya strateji danışmanlığı, içerik ve yaratıcı proje üretimi ile yeni nesil iletişime uygun çözümlerin yanı sıra hesap ve influencer iş birlikleri yönetimi konusunda hizmet sunacak.
Ak Gıda- İçim Süt’e yeni iletişim ajansı
Ak Gıda- İçim Süt, iletişim faaliyetleri için Medyaevi İletişim ve Danışmanlık’ı seçti.
Medyaevi, yeni dönemde Ak Gıda- İçim Süt’e kurumsal itibar yönetimi, stratejik medya ilişkileri yönetimi, lider ve sözcü iletişimi, kriz iletişimi, konu ve gündem yönetimi ile pazarlama iletişimi alanlarında hizmet verecek.
Gönül Kahvesi’nin yeni iletişim ajansı belli oldu
Gönül Kahvesi’nin yeni iletişim ajansı Brand İletişim oldu.
Brand İletişim, Gönül Kahvesi’ne stratejik iletişim danışmanlığı çatısı altında kurumsal iletişim, pazarlama iletişimi, konu ve etkinlik yönetimi, medya ilişkileri, sosyal medya, sosyal sorumluluk ve lider iletişimi konularında hizmet verecek.
Ceviz Social’a 3 yeni marka!
2008 yılında Türkiye’de motor sporlarının gelişimini desteklemek ve yurtdışında Türkiye’yi temsil etmek için Borusan Otomotiv tarafından kurulan BOM, Türkiye’nin en büyük ve dünyanın ise 2’nci büyük makarna üreticisi OBA Makarna ve 83 yıldır mutluluk tadında ürünler yaratan Özsüt, dijital yaratıcı süreçlerini ve sosyal medya iletişimini Ceviz’e emanet etti.
Geçtiğimiz haftanın marka-ajans iş birliklerine göz atmak için TIKLAYIN.