Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Haliç Üniversitesi ZB Medya – İletişim’i tercih etti
Haliç Üniversitesi’nin medya ilişkileri, ZB Medya – İletişim’in sorumluluğunda olacak. Haliç Üniversitesi’nin halkla ilişkiler ve stratejik iletişim danışmanlığını yapacak olan ZB Medya – İletişim, yeni markasına basın ilişkileri, gündem ve etkinlik yönetimi konularında hizmet sunacak.
Grup Florence Nightingale Hastaneleri’nin yeni dijital ajansı 365 Derece
365 Derece, müşteri portföyüne Grup Florence Nightingale Hastaneleri’ni dahil etti.
365 Derece, bundan sonraki süreçte Grup Florence Nightingale Hastaneleri’ne sosyal medya yönetimi ve dijital içerik geliştirme gibi konularda hizmet verecek.
Ajanda PR portföyüne Yalıkavak Pupa restoranı ekledi
Yalıkavak Pupa Restoran, markasının iletişim çalışmaları için Ajanda PR ile anlaştı.
Yalıkavak Pupa ile anlaşan Ajanda PR, markaya kurumsal iletişim, lider iletişimi, medya ilişkileri, kriz iletişimi, kurumsal sosyal sorumluluk iletişimi, etkinlik yönetimi, dijital iletişim, sponsorluk yönetimi alanlarında hizmet verecek.
Vapp Works’e yeni müşteri
Evyap bünyesinde yer alan Duru, Emotions, Activex, Arko Nem, Evybaby, BabyOne markalarının tüm dijital iletişim ve sosyal medya hizmetlerini Vapp Works’e emanet etti.
Geçtiğimiz haftanın iş birliklerine göz atmak için TIKLAYIN.