Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Watsons yeni ajansını seçti
Watsons’ın yeni dijital ve geleneksel ajansı belli oldu. Geçtiğimiz aylarda konkurla, müşteri portföyüne global güzellik markası Watsons’ı ekleyen H2O United, markanın 360 iletişim çalışmalarını yürütecek.
Odak noktasına her zaman markayı alan, sürekli değişen ve dönüşen tüketici iç görülerini yaratıcılık ve analitik bakışla birleştiren, büyüme odaklı pazarlama ajansı H2O United, markanın yeni dönem iletişim stratejilerine yön verecek.
Canyaş İletişim’e yeni marka
Hafif metal jant sektöründe üretici olarak yer alan CMS Jant ve Makina Sanayii A.Ş., stratejik iletişim ve halkla ilişkiler çalışmaları yönetimi danışmanlığı için Canyaş İletişim’i tercih etti.
Ajans, CMS Grubu’na Eylül ayından itibaren halkla ilişkiler hizmeti ve iletişim desteği verecek.
Markaevi LifeClub’ın iletişim ajansı oldu
Markaevi Halkla İlişkiler Ajansı, müşteri portföyüne kişiye özel bütünsel sağlık yönetimi firması LifeClub’ı ekledi.
Kurumsal iletişim ve PR alanında birçok firma ile çözüm ortağı olarak çalışan Markaevi, Türkiye’nin ilk kişiye özel bütünsel sağlık yönetimi firması LifeClub’ın kurumsal iletişim faaliyetlerini koordine edecek.
Orzax’ın yeni ajansı belli oldu
Orzaks İlaç, Day2Day markasının yeni ürünlerinin lansman kampanyası için Büyük Balık ile anlaştı.
2020 yılında kurulan Büyük Balık’ın hizmet verdiği markalar arasında Vaillant, DemirDöküm, Doğuş Holding, Paribu, KONE, Kontrolmatik ve Bluenity gibi markalar bulunuyor.
Salt İletişim Grup portföyünü genişletiyor
Farklı sektörlerden ulusal ve uluslararası bir çok markaya entegre pazarlama iletişimi çözümleri sunan Salt İletişim Grup, dünyanın önde gelen sıhhi tesisat markalarından birisi olan GROHE’nin stratejik iletişim danışmanlığını üstlendi.
Salt İletişim Grup, GROHE’ye stratejik yaklaşım, pazarlama iletişimi, konu ve etkinlik yönetiminin yanı sıra içerik üretimi alanlarında da hizmet verecek.
EY Türkiye’nin sosyal medya ajansı Perfection İstanbul oldu
Dünya çapında 150’den fazla ülkede danışmanlık, denetim, vergi, strateji ve kurumsal finansman alanlarında çözümler sunan EY (Ernst & Young), Türkiye’deki yerel sosyal medya faaliyetleri için ajansını seçti. EY Türkiye, yeni dönemde kreatif ve dijital iletişim çalışmaları ile sosyal medya varlıklarının yönetimi özelinde Perfection İstanbul ile iş birliği yapacak.
Emlakjet sosyal medya ajansını seçti
iLab Grup bünyesinde hizmet veren gayrimenkul markası Emlakjet’in sosyal medya ajansı Brandlift oldu.
Reklam sektöründe kreatif, medya ve ux/uı tasarımlarıyla müşterilerine 360 derece hizmet sunan Group DP’nin dijital iletişim ajansı Brandlift, Emlakjet ile sosyal medya ve dijital mecralardaki iletişim çalışmalarıyla yola devam ediyor.
DHL Express, Artı İletişim Yönetimini tercih etti
Artı İletişim Yönetimi, müşteri portföyüne Türkiye’de hızlı hava taşımacılığı sektöründen DHL Express Türkiye’yi ekledi.
Artı, DHL Express Türkiye’nin iletişim aktivitelerinin yönetiminden ve iletişim stratejisinin oluşturulup planlanmasından sorumlu olacak.