Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Lara Barut Collection – BAYOU Villas’ın uluslararası iletişim ajansı Ogilvy PR oldu
Ogilvy PR, Barut Hotels bünyesindeki Lara Barut Collection – BAYOU Villas’ın uluslararası iletişim ajansı oldu.
Ogilvy PR, Lara Barut Collection – BAYOU Villas’ın yurt dışı iletişim konumlandırma stratejilerini oluşturarak lokalize edilmesini sağlayacak. 93 ülkede 131 ofisi bulunan ajans, markaya 360 derece içerik geliştirme, medya, mecra ve influencer ilişkileri, kurumsal sosyal sorumluluk, dijital PR stratejisi ve kriz iletişimi alanlarında danışmanlık hizmet verecek.
Stay Influence’a yeni bir global marka daha
45 ülke ve 600 şehirde araç çağırma hizmeti veren Kaliforniya merkezli inDrive’ın Türkiye’deki hizmetlerinin ilk durağı İstanbul oldu. Türkiye’deki dijital iletişim ve dijital PR çalışmaları için ise Stay Influence ile anlaştı.
İş birliği kapsamındaki ilk çalışmalarına başlayan Stay Influence, inDrive’ı dijital topluluklar ile buluşturmak ve uygulamanın daha geniş kitlelere erişimini sağlamak için içerik üreticileri ile birlikte markanın lansman sürecini yürütüyor. Yeni başlayan iletişim sürecinde birbirinden eğlenceli isimler ve içerikler ile sosyal medya kullanıcılarının karşısına çıkan inDrive, rekabette farklılaştığı özelliklerini hedef kitlesine anlatıyor. inDrive, lansman döneminde sadece İstanbullulara hizmet veriyor.