Haftanın marka-ajans iş birlikleri
KalDer’in İnomist İletişim’i seçti
Türkiye’de mükemmellik kültürünü yaşam biçimine dönüştürerek ülkemizin rekabet gücünün ve refah düzeyinin yükseltilmesine katkıda bulunmak amacıyla faaliyetlerini sürdüren Türkiye Kalite Derneği (KalDer), İnomist İletişim Danışmanlığı ile anlaştı.
Salt İletişim Grup, Hyatt Regency İzmir İstinyePark’ın iletişimin faaliyetlerini yürütecek
Hyatt Regency İzmir İstinyePark iletişim çalışmalarını, 360 derece entegre pazarlama iletişimi hizmeti sunan Salt İletişim Grup’a emanet ediyor.
Hyatt Regency İzmir İstinyePark, PR ve Digital tüm stratejik iletişim faaliyetlerini Salt İletişim Grup aracılığıyla yönetecek.
Konyalı Saat’in kreatif ajansı KBA Works oldu
Konyalı Saat, bundan sonraki tüm kreatif içeriklerini KBA Works’ün oyun arkadaşlığı ile üretecek.
2022 son çeyrek ve 2023 için yepyeni bir zaman algısının oluşmasını beklediklerini söyleyen ajans ve marka yetkilileri, kalplere ve akıllara akrep ile yelkovanın hikayesini bambaşka bir dille aktaracakları konusunda iddialılar.
Caretta, Picus Security’nin iletişim ajansı oldu
İhlal ve Saldırı Simülasyonu (Breach and Attack Simulation – BAS) şirketi olan Picus Security iletişim ajansını seçti.
Caretta İletişim, Picus Security’e kurumsal iletişim, pazarlama iletişimi, içerik danışmanlığı, proje ve etkinlik yönetimi ile medya danışmanlığı alanlarında hizmet verecek.