Haftanın marka-ajans iş birlikleri
MUBI’nin Türkiye’deki iletişim çalışmalarını Excel İletişim ve Algı Yönetimi yürütecek
Dünya çapında 12 milyondan fazla üyesi bulunan en büyük sinemasever topluluğu MUBI, Türkiye’deki iletişim çalışmalarını Excel İletişim ve Algı Yönetimi’ne emanet etti.
MUBI’nin kurumsal iletişim, medya iletişimi, kriz iletişimi, konu ve gündem yönetimi gibi tüm iletişim çalışmaları ocak ayı itibarıyla Excel İletişim ve Algı Yönetimi tarafından yürütülecek.
Coşkunöz Holding’in stratejik iletişim yönetimi, Communication Partner’a emanet
Coşkunöz Holding’in iletişim ajansı Communication Partner oldu.
Communication Partner, stratejik iletişim faaliyetlerini önümüzdeki dönemde inovasyon, globalleşme ve sürdürülebilirlik ana odak noktaları çerçevesinde daha yukarı taşımayı hedefleyen Coşkunöz Holding ve iştiraklerine stratejik iletişim danışmanlığının yanı sıra; kurumsal iletişim, içerik geliştirme ve medya ilişkileri, lider iletişimi, etkinlik ve proje yönetimi konularında hizmet verecek.
Hürrem Sultan Hamamı’nın yeni Reklam ajansı Ajans Replik oldu
Sultanahmet Meydanı’nda bulunan ve 1556’dan beri hizmet veren, Mimar Sinan’ın ustalığını
günümüze taşıyarak hamam ve masaj hizmeti ile hem yerli hem yabancı ziyaretçileri ağırlayan
Hürrem Sultan Hamamı, yeni dönemdeki reklam çalışmalarını yürütecek ajansını Ajans Replik olarak
belirlendi. Ajans Replik, markanın dijitaldeki tüm reklamlarından sorumlu olarak hizmet verecek.
Salt İletişim Grup, The Ritz-Carlton Bakü’nün Türkiye’deki medya ilişkileri faaliyetlerinden sorumlu olacak
Azerbaycan’ın dinamik başkenti Bakü’nün kalbinde yer alan The Ritz-Carlton, Bakü, Türkiye’deki iletişim faaliyetlerini desteklemek için Salt İletişim Grubu seçti.
Salt İletişim Grup, The Ritz-Carlton, Bakü’ye stratejik iletişim, medya ilişkileri ve yönetimi, influencer ilişkileri ve dijital PR alanlarında danışmanlık vererek oteli Türk medyasında konumlandıracak.
Cochlear Türkiye tercihini yaptı
“Hear now. And Always” (Şimdi ve Her Zaman Duy) felsefesi ile işitme sağlığının önemi ve işitme kaybı çözümleri konusunda faaliyet gösteren Cochlear; PR, sosyal medya hesap yönetimi ve dijital reklam yönetimi çalışmalarını İnomist İletişim Danışmanlığı’na emanet etti.
Solo yeni reklam ajansını seçti
Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri’nin temizlik kağıtları kategorisinde 45. yılını dolduran markası Solo, yeni dönem yaratıcı çalışmalarını
Liberté İstanbul’a emanet etti. Ajans Solo markasının 360 iletişimini üstlenecek.
3 ay önce kurulan Liberté İstanbul’un markaları arasında, Krispy Kreme, Borusan Otomotiv Motorsport, BOM Akademi, Özsüt, Dünyahali, Wigglesteps ve Abracadabra Games gibi markalar bulunuyor.
Deneyimli iletişimci Levent Kadagan İZ İletişim’de
İletişim dünyasının tanınmış isimlerinden Levent Kadagan, İz İletişim bünyesinde Genel Koordinatör olarak göreve başladı. Medya ve iletişim sektörlerinde 25 yıllık deneyime sahip olan Kadagan bundan böyle İz İletişim’deki tüm danışmanlık süreçlerinde aktif rol oynayacak.
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü mezunu olan Kadagan, Radikal, NTV, Milliyet, Hürriyet, DHA gibi önde gelen medya kuruluşlarında görev aldıktan sonra 2009’da gazetecilikten kurumsal iletişime geçti. 2016’ya kadar görev yaptığı Turkcell’de Grup Kurumsal İletişim Müdürü olarak markanın itibar yönetimini üstlendi. Turkcell’in ardından otomotiv sektörüne geçen Kadagan yaklaşık 5 yıl süreyle Renault MAİS İletişim Direktörü olarak iç ve dış tüm iletişim süreçlerini yönetti.
Teknosa ile GoWit’ten yeni iş birliği
Global reklam teknolojileri şirketi GoWit Technology, pazar yeri reklamcılık platformu ile markaların ihtiyaçlarına uygun etkili bir reklam altyapısı hizmeti sunuyor. Perakende şirketleri için SaaS reklam altyapısı geliştiren, dünyanın sayılı girişimlerinden olan GoWit, Teknosa ile iş birliği yaptı.
Teknosa’nın, iş geliştirmek ve dönüştürmek adına çok kanallı büyümeye, geniş çapta dijitalleşmeye ve müşteri odaklılığına öncelik verdiğini söyleyen GoWit Kurucu Ortağı ve CEO’su Emrah Adsan, “İş birliğimizin, her seviyedeki online tedarikçinin Teknosa üzerinden e-ticaret hacmini genişletmesi ve satışlarını artırması adına fayda sağlayacağına inanıyoruz. Ortak hedefler doğrultusunda, bu süreç boyunca, hem perakende medyası için yenilikçi hizmetler sunmaya hem de dijital ortamın her alanında büyüyen e-ticaret pazar yerleri ve online perakendecilere etkili çözümler getirmeye çalışıyoruz. Bu ortaklık sayesinde hem GoWit hem de Teknosa, online kullanıcı trafiğini olası müşterilere dönüştürme fırsatını yakalayacak, platformun kullanıcı dostu arayüzü ve akıllı algoritması ile etkili reklam kampanyaları oluşturarak, özellikle online perakendecilere ve online satıcılara büyük avantajlar sağlayacak” dedi.
Geçtiğimiz haftanın iş birliklerine göz atmak için TIKLAYIN.