Haftanın marka-ajans iş birlikleri
“Alix Avien Paris’in” yeni creative ajansı 12 Creative oldu
“Alix Avien Paris” yaratıcı dünyasındaki yeni partner seçimini 12 Creative’den yana yaptı.
12 Creative Agency, Alix Avien Paris’in vizyon ve misyonu odağında hayata geçireceği yeni koleksiyonları kreatif ve stratejiyi kapsayan bütüncül bir bakış açısıyla yürütecek.
Octet Türkiye tercihini yaptı
Dijital çözümleriyle şirketlerin ve bayi ağına sahip tüm firmaların nakit akışını düzenleyen Octet Türkiye, yeni dönemde iletişim çalışmalarını Hill+Knowlton Strategies ile yürütecek.
Hill+Knowlton Strategies Türkiye, iş birliği kapsamında Octet Türkiye’ye medya ilişkileri, lider iletişimi, kriz yönetimi, kurumsal sosyal sorumluluk ve itibar yönetimi başta olmak üzere birçok farklı alanda hizmet verecek.
No: 165’e yeni marka
Axon, iletişim çalışmalarını 360 derece iletişim hizmetleri sunan purpose ajansı No: 165’e emanet ediyor.
Kolluk kuvvetleri personellerinin işlerini daha teknolojik ve güvenli bir şekilde yapmalarını sağlayan cihaz, uygulama ve uzman ağı sunan Axon’un teknolojileri, yaşamı koruma misyonuyla toplulukları güvende tutmak için ihtiyaç duyulan güvenceyi sağlarken ekiplerin işlerine odaklanmalarına ve zamandan tasarruf etmelerine yardımcı oluyor.
TESFED’in yeni iletişim ajansı Gravital oldu
2018 yılında kurulan Türkiye Espor Federasyonu (TESFED), 1 Eylül 2023 tarihinden itibaren, yeni dönem iletişim çalışmalarını, Gravital İletişim Danışmanlığı ile devam ettirme kararı aldı.
Gravital İletişim Danışmanlığı, Türkiye Espor Federasyonu’na yeni dönemde; etkinlik ve proje yönetimi, dijital iletişim, medya ilişkileri ve içerik yönetimi, lider iletişimi, pazarlama iletişimi, risk, kriz ve konu yönetimi ile itibar yönetimi alanlarında hizmet verecek.
Marsella, iletişim ajansı olarak Linafon’u seçti
Linafon, deprem bölgesindeki saygın yatak ve baza üreticilerinden biri olan Marsella Yatak & Baza ile kısa süre önce sözleşme imzaladığını duyurdu.