Haftanın marka-ajans iş birlikleri
INFINIA’nın iletişim ajansı PİAR İletişim oldu
INFINIA yeni dönem iletişim çalışmalarını PiAR İletişim Danışmanlığı’na emanet etti.
PİAR İletişim, INFINIA’ya stratejik iletişim danışmanlığı kapsamında; kurumsal iletişim, marka konumlandırma, medya iletişimi, proje iletişimi, lider iletişimi, E- PR, online itibar yönetimi, içerik geliştirme ve etkinlik yönetimi konularında hizmet verecek.
Clockwork, müşteri portföyüne birbirinden değerli 7 yeni marka ekledi
Clockwork; Susesi Luxury Resort’un dijital iletişim süreçlerini, ARES Yatch markasının ATL&BTL ve dijital kanallarındaki tüm kreatif süreçlerini, Soyak Holding’in dijital iletişim süreçlerini, otomotiv ve endüstriyel yağlayıcılar ile oto bakım ürünleri üreticisi Opet Fuchs ve Fullcheck Shop sosyal medya yönetimini, Türkiye’nin öncü kedi/köpek mama üreticisi Effeffe Pet Food ve son olarak kişisel bakım ürün markası Solingen markasının sosyal medya yönetimi süreçlerini yürütecek.
Pionr, iletişim çalışmaları için UPDATE İletişim’i seçti
Finansal hizmetleri ve insani öğeleri bir araya getirerek insanların günlük hayatlarında finansal kararlarını daha bilinçli alabilmelerini, finansal hedeflerine kolaylıkla ve güvenle ulaşabilmelerini sağlamayı hedefleyen Pionr, iletişim çalışmalarını UPDATE İletişim ile yürütecek.
Pionr, stratejik iletişim danışmanlığı çatısı altında kurumsal iletişim, etkinlik yönetimi, medya ilişkileri ve lider iletişimi konularında UPDATE İletişim’den hizmet alacak.
Büyük Balık’a yeni müşteri
20 yıldır faaliyet gösteren oto servis ağı Homer yeni dönemde yaratıcı kampanyalarını yürütmek üzere Büyük Balık ile anlaştı. Büyük Balık’ın hizmet verdiği markalar arasında Burgan-On Dijital, Vaillant, DemirDöküm, İş Yatırım, So CHIC, Kontrolmatik, Pomega, Teknofix gibi markalar bulunuyor.