Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Trendyol’un yeni iletişim ajansı desiBel oldu
Trendyol, yeni dönem iletişim çalışmaları için desiBel Ajans ile anlaştı.
Lider iletişimi, stratejik iletişim, medya ilişkileri, gündem yönetimi, ürün iletişimi ve kriz iletişimi çeşitli alanlarda hizmet sunan desiBel Ajans, Trendyol’un kurumsal ve marka iletişim çalışmalarını üstlendi.
FreeStyle Libre seçimini yaptı
Abbott’un iş birimi FreeStyle Libre’nin ajansı İnomist İletişim oldu.
FreeStyle Libre; PR, sosyal medya ve dijital reklam yönetimi çalışmaları için İnomist İletişim Danışmanlığı ile anlaştı.
Pozitif PR, 2024 yılına yeni markalar ile başladı
Pozitif PR, 2024 yılına TİDER Temel İhtiyaç Derneği ve BİRTEP (Birlikte Ticaret Ekonomisi Platformu) markalarını bünyesine katarak başladı.
Ajans her iki markaya da stratejik iletişim danışmanlığı, medya ilişkileri, itibar yönetimi, lider iletişimi ve kurumsal sorumluluk yönetimi başlıklarında hizmet verecek.
DYO konkurunun galibi belli oldu
DYO’nun yeni ajansını belirlemek için açtığı konkurun galibi Format C oldu.
Portföyünde Tefal, Bellona, Gümüşsuyu, sahibinden.com gibi çok sayıda marka bulunduran Format C, yeni dönemde DYO’nun dijital iletişim süreçlerini yönetecek.
HUSH Kozmetik iletişim ajansını seçti
Profesyonel saç ve kozmetik ürünleri alanında 15 yıllık deneyime sahip olan HUSH, Brandfocus’un özgün iletişim anlayışıyla geleceğe odaklanacak.
Bu iş birliği çerçevesinde Brandfocus, HUSH’a iletişim danışmanlığı, sürdürülebilirlik iletişimi, kriz iletişimi, paydaş iletişimi, lider iletişimi, dijital iletişim, influencer iletişimi ve proje yönetimi gibi geniş bir yelpazede entegre iletişim çözümleri sunacak.
Marjinal Porter Novelli’ye yeni markalar
ODE Yalıtım, tüm iletişim çalışmalarını 360 derece iletişim hizmetleri sunan Marjinal Porter Novelli ile yürütecek.
Tefal, Rowenta, WMF ve Krups gibi markaları bünyesinde bulunduran Groupe SEB Türkiye ise stratejik iletişim danışmanlığı alanında ajanstan destek alacak.
Rm yeni yıla iki yeni müşteriyle başladı
DyDo Drinco Türkiye markalarından Maltana ve Joozy yeni dönem yaratıcı iletişim çalışmalarını Rm ile yürütme kararı aldı.
Joozy önümüzdeki süreçte Rm’den dijital iletişim hizmeti alacak.
Alarko Carrier ve Toshiba Klima’nın dijital ajans konkurunu Purplemurple kazandı
Alarko Carrier ve Toshiba Klima, yeni dönemde sosyal medya ve dijital medyadaki iletişim faaliyetleri için Purplemurple’ı seçti.
Geçtiğimiz haftanın iş birliklerine göz atmak için TIKLAYIN.