Haftanın marka-ajans iş birlikleri
İstanbul Festivali, iletişim ajansını belirledi
İstanbul Festivali, iletişim faaliyetlerinin yönetimini Walther Kranz’a emanet etti.
Walther Kranz, portföyüne eklediği İstanbul Festivali’nin stratejik iletişim, kurumsal iletişim, medya partnerliği yönetimi, medya ilişkileri, kriz iletişimi, itibar yönetimi ve lider iletişimi olmak üzere iletişim süreçlerini yönetecek.
omg! iletişim’e yeni marka
İngilizce öğrenme platformu Novakid, iletişim faaliyetlerini omg! iletişim’e emanet etti.
omg! iletişim, Novakid’e stratejik iletişim danışmanlığı, medya ilişkileri, stratejik planlama, influencer iletişimi ve etkinlik yönetimi alanlarında hizmet verecek.
UiPath’in Türkiye’deki yeni iletişim ajansı Canvas oldu
Canvas İletişim ve Danışmanlık, lider kurumsal otomasyon ve yapay zekâ yazılım şirketi UiPath’in Türkiye’deki iletişim faaliyetlerini yürütecek.
Canvas, UiPath’e stratejik iletişim danışmanlığı, lider iletişimi, medya ilişkileri, ödül iletişimi, kriz iletişimi ve etkinlik yönetimi alanlarında hizmet verecek.
Serdesin’e iki yeni marka
Konvansiyonel ve dijital reklam alanlarında faaliyet gösteren reklam ajansı Serdesin, müşteri portföyüne çıtır tavuk zinciri Doyuyo ve kahve zinciri Carmelo markalarını ekledi.
Chery, Colin’s, Gezenbebe, Paribu Cineverse, Ray Sigorta markalarıyla birlikte Doyuyo ve Carmelo’nun kreatif iletişiminde de Serdesin imzası olacak.
BabeSkin By Eve Pr ve Strateji ile anlaştı
By Eve Pr ve Strateji; iletişim ve halkla ilişkiler sektöründeki deneyimi ile markaya pazarlama iletişimi, marka ve medya iletişimi, influencer marketing, etkinlik ve itibar yönetimi alanında hizmet verecek.
Geçtiğimiz haftanın iş birliklerine göz atmak için TIKLAYIN.