Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Deichmann tercihini yaptı
Köklü Alman markası Deichmann, dijital performans pazarlama çalışmalarını birlikte yürütmak üzere Digital House’u seçti.
Aristo İletişim’e iki yeni marka
Aristo İletişim, marka portföyüne son olarak AKO Grup ve Gürok’u ekledi.
İş birliği kapsamında Aristo, AKO Grup’un gelecek dönem strateji ve yatırımlarının yanı sıra bünyesindeki PETLAS, AKO Akü, AKO Jant ve AKO Lastik Kaplama markalarının iletişim süreçlerini de yönetecek. Ajans iş birliği gerçekleştirdiği diğer marka olan Gürok’un da iletişim süreçlerini yürütecek.
Avon konkuru sonuçlandı
Güzellik markası AVON’un açtığı konkur sonucunda markanın yeni reklam ajansı Roy+Teddy oldu.
Roy+Teddy, AVON’un yeni dönemdeki 360 derece tüm ATL – BTL, dijital ve sosyal medya iletişim faaliyetlerinin hem planlama hem de uygulama süreçlerini üstlenecek.
Signify tercihini yaptı
Signify’ın, yeni dijital iletişim ajansı Idecon Idea & Congress oldu.
Idecon Idea & Congress; teknolojiyi en üst düzeyde kullanarak LED, bağlantılı aydınlatma ve servis sistemleri üreten Signify için; dijital strateji ve içerik yönetimi, dijital pazarlama ve sosyal medya yönetimi alanlarında hizmet verecek.
LEGO Türkiye’nin iletişim ajansı PR House oldu
İstanbul ofisinden Turkiye, İsrail ve Yunanistan ülkelerini yöneten LEGO® , Türkiye’ de iletişim ajansı olarak PR & Influencer pazarlama ajansı PR House’u seçti.
PR House, bundan böyle LEGO’ya; stratejik iletişim ve danışmanlık, medya ilişkileri, kriz ve yaratıcı kampanya yönetimi hizmetleri sunacak.
Nippon Paint-Betek Boya Golin İstanbul’u seçti
Boya ve dış cephe ısı yalıtımı sektörünün lider firması Nippon Paint – Betek Boya, yeni dönemde tüm markalarının iletişim çalışmalarını Golin İstanbul’a emanet etme kararı aldı.
Golin İstanbul, yeni iş birliği kapsamında Nippon Paint-Betek Boya’nın kurumsal iletişim çalışmalarının yanı sıra stratejik iletişim danışmanlığını başlığı altında başta pazar lideri Filli Boya olmak üzere Nippon Paint, Fawori, Tempo ve Dalmaçyalı markalarına medya ilişkileri, kriz, konu ve etkinlik yönetimi, influencer iletişimi ve içerik üretimi alanlarında hizmeti verecek.
Voltrun’un tercihi Ara İletişim
Akıllı şarj istasyonları geliştirip, üreten ve ülke çapında yaygınlaştırdığı istasyon ağı ile elektrikli araç kullanıcılarına şarj hizmeti sunan Voltrun’ın iletişim çalışmalarını, 26 yıldır otomotiv sektöründe uluslararası danışmanlık, reklam ve tanıtım hizmetleri veren Ara İletişim yürütecek.
Ara İletişim, Voltrun markasına; stratejik planlama, medya ilişkileri, konu ve gündem yönetimi, kriz iletişimi, dijital iletişim alanlarında hizmet verecek.
Contactplus’a yeni marka
Türkiye’de 500 büyük sanayi firmasının yanı sıra globalde lider firmalarla çalışan PortalGrup’un iletişim faaliyetlerini Contactplus İletişim Hizmetleri yönetecek.
Contactplus, uluslararası alandaki lider iş birlikleri ile know-how deneyimini stratejik partnerlerine sunarak Teknoloji ve MarTech çözümleri geliştiren PortalGrup’un iletişim stratejisinin oluşturulup planlanmasından sorumlu olacak.
Tapu.com yeni reklam ajansını seçti
Gayrimenkul açık artırma pazar yeri olan Tapu.com, yeni dönemde iş birliği yapacağı reklam ajansını seçti. Buna göre, markanın yeni dönemdeki iletişim çalışmalarını Jellybon yürütecek.
Jellybon, iş birliği kapsamında markaya iletişim stratejisi, sosyal medya yönetimi, ATL ve BTL reklam uygulamaları alanında hizmet verecek.