Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Bisse dijital ve kreatif ajansını seçti
Bisse, yeni dönemde dijital platformdaki tüm iletişim çalışmaları için Target Digital’i; kreatif alandaki tüm ATL ve BTL çalışmaları için ise Target Digital’in kreatif ajansı Winnie Creative Works’ü seçti.
Mena Stratejik İletişim Danışmanlığı’na yeni marka
BMS Group Türkiye’nin iletişim ajansı Mena Stratejik İletişim Danışmanlığı oldu. Mayıs 2022 itibariyle başlayan iş birliği kapsamında BMS Group Türkiye’nin kurumsal iletişim çalışmaları Mena Stratejik İletişim Danışmanlığı tarafından yürütülecek.
Mena Stratejik İletişim Ajansı, BMS Group Türkiye’ye itibar yönetimi, medya ilişkileri, lider iletişimi, etkinlik yönetimi, kriz iletişimi, gündem ve konu yönetimi alanlarında danışmanlık verecek.
Gratis konkuru sonuçlandı
Gratis’in dijital medya alanında çözüm ortağı aradığı konkura, sektörün önde gelen 10 ajansı katıldı.
Konkur sonucunda ise Gratis’in önümüzdeki dönem performans pazarlama ve tüm dijital medya planlama & satın alma süreçlerini yürütecek ajans Sempeak oldu.
Brandworks İletişim Danışmanlığı’na iki yeni marka
Her sektörden adaya çeşitli kariyer fırsatları, eleman arayan şirketlere ise milyonlarca aday sunan eleman.net ve yüksek verime sahip memecik zeytiniyle zeytinyağı üretimi gerçekleştiren Niz Olive, iletişim faaliyetlerini Brandworks İletişim Danışmanlığı’na emanet etti.
Markalara halkla ilişkiler hizmeti veren Brandworks, her iki markanın kurumsal iletişim, itibar yönetimi
ve dijital PR çalışmalarını içeren iletişim sürecini yürütecek.
Geçtiğimiz haftanın iş birliklerine göz atmak için TIKLAYIN.