Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Wox Creative’e 2 yeni marka
10. yılını kutlayan Wox Creative müşteri portföyüne 2 yeni marka ekledi. UĞUR OKULLARI ve UĞUR KURS’un, yeni dönemdeki sosyal medya ajansı Wox Creative oldu.
Wox Creative, bu iş birliği kapsamında UĞUR OKULLARI ve UĞUR KURS markalarının yeni dönemde tüm yaratıcı dijital iletişim çalışmalarının sorumluluğunu üstlenecek.
dekk ve Feriye iletişim ajansını seçti
Etkinlik, eğlence ve yaşam alanı olarak çeşitli organizasyonlara ev sahipliği yapan Feriye ve 1 Ekim’de kapılarını açacak olan dekk, yeni dönemdeki iletişim çalışmalarını sebnemisgorpr’a emanet etti.
Garanti BBVA’nın iç iletişim çalışmalarını KBA Works yürütecek
KBA Works, Garanti BBVA’nın, iç iletişim, yeni stratejik yaklaşımları ve gelecek planlamaları için gerçekleştirdiği konkuru kazandı.
Yenilikçi ve yaratıcı işlerle markalara katma değerli işler üreten KBA Works, yeni dönemde Garanti BBVA’nın tüm iç iletişim çalışmalarını yürütecek.
Wilo İletişim çalışmaları için Feveranı seçti
Yaratıcı marka iletişim ajansı Feveran, Wilo’nun entegre iletişim ajansı oldu.
Feveran, enerji kaynaklarının akıllı ve verimli kullanıldığı bir dünya için çalışmalarını sürdüren Wilo’ya kurumsal iletişim, marka iletişimi, lider iletişimi, kriz iletişimi, kreatif içerik ve proje yönetimi alanlarında hizmet verecek.
TimePR’ın yeni müşterisi Turkish Airlines Technology oldu
THY’nin bilişim ve teknoloji şirketi olarak faaliyete geçen Turkish Airlines Technology, stratejik iletişim danışmanlığı ve halkla ilişkiler hizmetleri konusunda TIME Public Relations (TimePR) ile çalışma kararı aldı.
Danfoss seçimini yaptı
Salt İletişim Grup, iklimlendirme çözümleri, motor kontrol sistemleri ve güç çözümleri şirketi Danfoss’un stratejik iletişim danışmanlığını üstlendi.