Haftanın marka-ajans iş birlikleri
SolarÇatı dijital ve kreatif ajansını belirledi
SolarÇatı Sistemleri, kreatif ajansı olarak Tuluad Reklam Ajansı’nı seçti.
Tuluad yeni dönemde, Solarçatı markasının konvansiyonel ve dijital platformlarda yer alacak
reklam faaliyetlerini yürüteceğini sosyal medya hesaplarından keyifli bir video ile duyurdu.
Med Partners CarrefourSA’nın influencer marketingdeki çözüm ortağı oldu
Med Partners, CarrefourSA ile dijital projelerde iş birliği sağlamak üzere anlaştı. Ajans, güçlü influencer marketing ekibi ile bundan böyle CarrefourSA’nın çözüm ortağı olarak hizmet verecek.
Lokal’e yeni markalar
Önümüzdeki aylarda onuncu yaşını kutlamaya hazırlanan Lokal, portföyüne Türkiye’nin önde gelen markalarını katmaya devam ediyor.
Yakın zamanda MAPFRE Sigorta ve Akka Hotels’le müşteri yelpazesini genişleten Lokal, önümüzdeki süreçte Şişecam çatısı altındaki Şişecam Düzcam, Isıcam ve Flotal markalarının yaratıcı iletişim faaliyetlerini üstlenecek.
Temsa Motorlu Araçlar tercihini yaptı
Sabancı Grubu bünyesinde faaliyet gösteren, otomotiv sektörünün köklü firmalarından Temsa Motorlu Araçlar, iletişim ajansını seçti.
Excel İletişim ve Algı Yönetimi, yeni iş birliği kapsamında Temsa Motorlu Araçlar’ın kurumsal iletişim ve algı yönetimi, pazarlama iletişimi, medya iletişimi, kriz iletişimi, iç iletişim, konu ve gündem yönetimi gibi iletişim çalışmalarını yürütecek.
Tılsım İletişim ve Toptan TR’den yeni iş birliği
Tılsım İletişim, yeni dönemde, ToptanTR’ye medya ilişkileri, kriz yönetimi, lider iletişimi, sosyal sorumluluk projeleri, marka ve algı yönetimi hizmeti verecek.