Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Akbank’ın dijital performans ajansı Opt.d.com oldu
Akbank önümüzdeki dönem performans çalışmalarını Opt.d.com Dijital Pazarlama Ajansı ile yürütme kararı aldı.
Opt.d.com, 2015 yılından itibaren özellikle pazarlama, teknoloji ve data’yı anlamlandırıp ortaya çıkardığı stratejik çözümlerle 40’tan fazla markaya hizmet veriyor.
Clockwork’e yeni marka
Bu sene 20. Yılını kutlayan Clockwork; Türkiye Golf Federasyonu ile yeni iş birliğine imza attı.
Türkiye Golf Federasyonu’nun web sitesinin yenilenme sürecinden sorumlu olacak olan Clockwork; web sitesi tasarım, yazılım geliştirme, UI/UX geliştirme, SEO ve içerik pazarlaması başlıklarında hizmet verecek.
Puma tercihini yaptı
PUMA’nın yeni dönemdeki iletişim faaliyetlerini Medyaevi İletişim yürütecek.
Medyaevi, yeni dönemde Puma’ya kurumsal itibar yönetimi, stratejik medya ilişkileri yönetimi, lider ve sözcü iletişimi, kriz iletişimi, konu ve gündem yönetimi ile pazarlama iletişimi alanlarında hizmet verecek.
Oğuz Holding Niş PR’ı seçti
Oğuz Holding tüm iletişim çalışmaları için globalde de hizmet vermeye başlayan NİŞ PR-Media-Event ile el sıkıştı.
Oğuz Holding; bünyesinde bulunan JUSS, Black Bruin, Sarıyer Gazozu, Sarıyer Limonata, Malton markalarının ürettiği ürün seçeneklerini son tüketici ile buluşturuyor…
Vega Okulları’nın tercihi Serdesin oldu
Altınhas Holding çatısı altında, 2014 yılından beri faaliyet gösteren Vega Okulları’nın tercihi 360 derece holistik kreatif reklam ajansı Serdesin oldu.
Geçtiğimiz haftanın iş birliklerine göz atmak için TIKLAYIN.