Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Brandistanbul’a 2 yeni marka
Brandistanbul PR, Doğtaş ve Lova Yatak’ın yeni iletişim ajansı oldu.
Brandistanbul PR yeni markalarına; medya iletişimi, pazarlama iletişimi, etkinlik ve itibar yönetimi başta olmak üzere dijital PR ve kriz iletişimi konularında destek verecek.
İspanya Futbol Ligi LaLiga’nın Türkiye’deki ajansı De Marke oldu
İspanya’nın en büyük futbol organizasyonu LaLiga’nın, global genişleme kapsamında Türkçe hesap ve sezon boyu sürecek etkinlik yönetimleri için açtığı konkuru De Marke kazandı.
De Marke, LaLiga’nın Türkçe hesap yönetiminin yanı sıra sezon boyu hayata geçirilecek maç izleme etkinliklerinin ve bu kapsamda organize edilecek basın gezilerinin de planlanması ve yönetiminden sorumlu olacak.
Salt İletişim Grup, danışmanlık kapsamına “Content Seeding”i ekledi
2011 yılından bu yana farklı sektörlerden çok sayıda firmaya 360 derece entegre pazarlama ve iletişim danışmanlığı hizmeti sunan Salt İletişim Grup, 5 farklı departmanıyla başarılı çalışmalara imza atmaya devam ediyor.
Holistik bir yaklaşımla hizmet veren Salt İletişim Grup, bünyesinde bulunan Halkla İlişkiler, Kreatif Tasarım, Dijital, Etkinlik ve Influencer Marketing departmanlarına bir yenisini daha ekledi; “Content Seeding”…
Profesyonel bir ekip ile markaların seeding çalışmalarına yön veren, her iş ortağına kapsamlı pazar araştırması yaptıktan sonra markaların ürünlerini sosyal medyada ön plana çıkartıcı çalışmalara imza atan “Content Seeding” departmanı, dijital pazarlamanın önemli bir kolu olan seeding çalışmalarını yönetiyor. Kreatif Tasarım ekibi tarafından hayata geçirilen yaratıcı seeding tasarımları “Content Seeding” ekibine ilham oluyor.
Kadıköy Belediyesi tercihini yaptı
Kadıköy Belediyesi, planlanan tüm etkinlik ve projelerin yönetimini Princeps’e emanet etti.
Princeps, Kadıköy Belediyesi’ne; Kurumsal Sosyal Sorumluluk, Sponsorluk ve Etkinlik Yönetimi alanlarında hizmet verecek.
Golin İstanbul’a yeni marka
VF Outdoor şirketlerinden The North Face, dünyanın önde gelen iletişim danışmanlığı ve dijital ajanslarından Golin İstanbul ile Türkiye pazarı için yeni bir iş birliğine imza attı.
Golin İstanbul, iletişim ve halkla ilişkiler sektöründeki deneyimi ile The North Face’e stratejik iletişim danışmanlığı çerçevesinde marka iletişimi, medya ilişkileri, konu ve etkinlik yönetimi, influencer marketing ve içerik üretimi kapsamlarında hizmet verecek.
Pivony ve Vodafone Türkiye’den yeni iş birliği
Pivony “Müşterim Ne Diyor” programı için Vodafone Türkiye ile iş birliği yaptığını duyurdu.
2020 yılında Tüketici Zekası Girişimi olarak kurulan Pivony, dünyanın en büyük telekom ve teknoloji sağlayıcı şirketlerinden olan Vodafone ile ortaklığa gittiğini duyurdu. Yapay zekâ destekli platformu aracılığıyla Pivony, Vodafone’un çevrimiçi/çevrimdışı olarak çoklu kanallardaki müşteri görüşlerinden içgörüler edinmesini sağlayacak. İki şirket arasındaki ortaklık ile Pivony’nin self servis yapay zeka destekli platformu Vodafone’un tüm çalışanlarına sunulacak.
GTC, Koleksiyon’un iletişim ajansı oldu
Koleksiyon’un yeni dönem iletişim faaliyetlerini GTC İletişim ve Danışmanlık üstlendi.
GTC, yeni dönemde Koleksiyon’a kurumsal itibar yönetimi, stratejik iletişim danışmanlığı, medya ilişkileri yönetimi, lider ve sözcü iletişimi, kriz iletişimi, konu ve gündem yönetimi ile pazarlama iletişimi alanlarında hizmet verecek.
Geçtiğimiz haftanın marka-ajans iş birliklerine göz atmak için TIKLAYIN.