Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Minycenter yeni iletişim ajansını seçti
İpek Özilhan Özkan önderliğinde, 0-6 yaş çocuklara hitap eden Carter’s, Oshkosh, SkipHop, Boboli gibi birçok seçkin markayı aynı çatı altında toplayan ve Türkiye’deki tek resmi distribütörü olan Minycenter, tüm iletişim ve tanıtım faaliyetleri için Bizce Tanıtım ile el sıkıştı.
Bizce Tanıtım, markaya stratejik iletişim danışmalığı, medya ilişkileri, kurumsal iletişim, itibar yönetimi kriz iletişimi, etkinlik yönetimi, kurumsal sosyal sorumluluk gibi alanlarda hizmet verecek.
Communication Partner, Shangri-La Bosphorus, Istanbul’un iletişim ajansı oldu
Shangri-La Bosphorus, Istanbul iletişim çalışmalarını birlikte yürüteceği danışman ajansı olarak Communication Partner’ı seçti.
Communication Partner, Shangri-La Bosphorus, Istanbul’a kurumsal iletişim, etkinlik yönetimi, içerik ve proje yönetimi ile medya ilişkileri konularında hizmet sunacak.
Fakir Hausgerate seçimini yaptı
Fakir Hausgerate, Golin İstanbul ile yeni bir iş birliğine imza attı.
Golin İstanbul, iletişim ve halkla ilişkiler sektöründeki deneyimi ile Fakir Hausgerate’ye stratejik iletişim danışmanlığı çerçevesinde marka iletişimi, medya ilişkileri, kurumsal sosyal sorumluluk, konu ve etkinlik yönetimi, influencer marketing ve içerik üretimi kapsamlarında hizmet verecek.
D&R’ın iletişim çalışmalarını FM İletişim yönetecek
Kültür, sanat ve eğlence dünyası D&R, halkla ilişkiler çalışmalarını FM İletişim ile sürdürecek.
Ajans, stratejik iletişim danışmanlığı çatısı altında markaya medya ilişkileri, liderlik ve kriz iletişimi, içerik ve proje yönetimi konularında destek verecek.
Deprem bölgesindeki kadın üreticilere Salt’tan markalaşma, entegre pazarlama iletişimi ve satış desteği
Salt İletişim Grup, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde çok kıymetli bir dayanışma hareketinin startını veriyor.
Deprem bölgesinden iki değerli kadın kooperatifinin bundan böyle gönüllü destekçisi olan Salt iletişim Grup, buradaki kadın üreticilerin çabalarına katkıda bulunmak amacıyla, tüm imkanlarını seferber edecek.
Kâmil Koç yeni iletişim ajansını belirledi
Kâmil Koç’un iletişim ajansını seçmek üzere açtığı konkur sonuçlandı. Kâmil Koç’un yeni dönem iletişim faaliyetlerini GTC İletişim Danışmanlık üstlendi.
GTC; başta Lider İletişimi, İtibar Yönetimi, Pazarlama İletişimi, Medya İlişkileri, Kriz Yönetimi, Networking Yönetimi, Ekinlik Organizasyon Yönetimi, Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Sponsorluk Yönetimi, İçerik Üretimi, Konu & Gündem Yönetimi, Kurumsal İletişim & İç İletişim Koordinasyonu olmak üzere Kâmil Koç’a tüm iletişim süreçlerinde hizmet verecek.
Pierre Cardin Nightwear, By Eve PR Ajansını tercih etti
Kadın Ev ve İç Giyim sektörünün önde gelen markalarından olan Pierre Cardin Nightwear 2023 yılı sosyal medya ve influencer marketing çalışmalarını By Eve PR Ajansı’na emanet etti.
By Eve PR, iş birliği kapsamında markaya sosyal medya içerik yönetimi, influencer marketing ve Dijital PR alanlarında danışmanlık hizmeti verecek.