Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Salt İletişim Grup, Six Senses Kocataş Mansions Istanbul’un iletişim faaliyetlerini yürütecek
Six Senses Kocataş Mansions, Istanbul, iletişim çalışmalarını, hedef kitleye en etkin şekilde ve doğru kanallardan ulaşma vizyonu ile markalarına 360 derece entegre pazarlama iletişimi hizmeti sunan Salt İletişim Grup’a emanet ediyor.
Six Senses Kocataş Mansions, Istanbul, PR ve Digital tüm stratejik iletişim faaliyetlerini markalara özel ürettiği çözüm ve projeleriyle öne çıkan Salt İletişim Grup aracılığıyla yönetecek.
BeeMe iletişim faaliyetlerini yürütmek için Adver Ajans’ı seçti
2022 yılında kurulan, İş Geliştirme Uzmanlığını Tibet Yıldırım’ın üstlendiği, sosyal medya ortamını bir rekabete dönüştüren challenge uygulaması BeeMe, iletişim çalışmalarının sorumluluğunu Adver Ajans’a emanet etti.
Adver Ajans bu anlaşma ile etkinlik ve proje yönetimi, geleneksel ve dijital iletişim, medya ilişkileri ve lider iletişimi, pazarlama iletişimi alanlarında hizmet verecek.
SAMPAŞ Holding ve Ayrotek tercihi Marjinal Porter Novelli
SAMPAŞ Holding ve Ayrotek 360 derece iletişim faaliyetlerini yürütmek üzere uluslararası iletişim ağı Porter Novelli’nin Türkiye ofisi Marjinal Porter Novelli ile el sıkıştı.
Marjinal Porter Novelli stratejik iletişim danışmanlığı çerçevesinde markalara; marka iletişimi, medya ilişkileri, kurumsal sosyal sorumluluk, etkinlik yönetimi, içerik üretimi ve sosyal medya yönetimi kapsamlarında hizmet verecek.
Fransız dünya devi “Air Liquide” Karnaval Marka Ajansı’nı seçti
Karnaval Marka Ajansı son olarak sanayi ve sağlık gazları, teknoloji ve hizmetlerinde dünya lideri Air Liquide’i bünyesine kattı. Fransız dünya devi Air Liquide, 73 ülkede otomotiv, makina endüstrisi, gıda, inşaat, metalurji ve demir çeliğe kadar birçok sektöre gaz ve ekipman hizmeti sunarken, hidrojen ve yeşil
enerji yatırımları ile de adından söz etiriyor.
IVECO tercihini yaptı
Guide İletişim, merkezi İtalya’nın Torino şehrinde bulunan hafif, orta ve ağır ticari araçlar üreticisi IVECO’nun Türkiye’deki tüm iletişim çalışmalarını sürdürecek.
Yerel ve global taşımacılık sektörünün bilinen markalarından biri olan IVECO dünya genelinde yaygın servis ağı ve satış noktalarıyla faaliyetlerine devam ediyor. Guide İletişim, IVECO’nun iletişim alanındaki stratejik kararlarına yön verecek, iş geliştirme, proje tasarlama, içerik geliştirme konularında servis verecek.
OTOMOL konkur sürecini tamamladı
Mercedes, BMW, Audi, Volvo, Volkswagen, Mini Cooper gibi lüks segment araçlara alım-satım, kiralama, yetkili servis ve sigorta hizmeti veren otomotiv ağı OTOMOL’ün kreatif süreçlerinin yönetimini üstlenecek ajansı belirlemek üzere açtığı konkuru kazanan ajans Karbonat oldu. Karbonat; ATL, BTL ve dijital başta olmak üzere markanın tüm kreatif süreçlerinden sorumlu olacak.
TimePR’ın yeni markası Trouw Nutrition oldu
Nutreco’nun hayvan besleme uzmanı Trouw Nutrition, Türkiye’deki stratejik iletişim danışmanlığı ve halkla ilişkiler hizmetlerini TIME Public Relations (TimePR) iş ortaklığıyla yürütecek.
DyDo Drinco Türkiye, Aristo İletişim ile anlaştı
Aristo İletişim, 2016 yılından bu yana ülkemizde faaliyet gösteren DyDo Drinco Türkiye’nin önümüzdeki dönem iletişim çalışmalarını yürütecek.
DyDo Drinco Türkiye’nin bünyesinde Cola Turka, Çamlıca, İçim, Link, Maltana, Saka, Sonny ve Jozzy gibi içecek markaları bulunuyor.
Geçtiğimiz haftanın iş birliklerine göz atmak için TIKLAYIN.