Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Emaar Square Mall’un iletişim faaliyetlerini Essance İstanbul İletişim Danışmanlığı yürütecek
Dünyanın birçok yerinden çeşitli markalara ev sahipliği yapan; alışveriş, eğlence, sosyal yaşam ve gastronomi merkezi Emaar Square Mall’un iletişim danışmanlığını yürütecek ajans, Essance İstanbul İletişim Danışmanlığı oldu.
Müşteri portföyündeki markalara; 15 yıllık deneyimi ile marka yönetimi, kurumsal itibar yönetimi, kurumsal iletişim, liderlik iletişimi, pazarlama iletişimi, medya iletişimi, etkinlik yönetimi, sponsorluk yönetimi, sosyal sorumluluk iletişimi, kurum içi iletişim, kriz yönetimi ve dijital pr hizmetleri sunan Essance İstanbul İletişim Danışmanlığı, Emaar Square Mall’un yeni dönemdeki iletişim faaliyetlerini üstlenecek.
Ünlü İtalyan markası Rapsel yeni iletişim ajansını seçti
İç dekorasyon ve mimaride en iyi tasarımların seçkisi İtalya’nın önde gelen tasarım odaklı markası Rapsel, yeni dönemdeki çalışmalarını Stratejist İletişim Ajansı ile yürütme kararı aldı.
Portföyünde, Ramsey, The Moment, MG International Fragrance Company, Rebul, Divanev, Institut Esthederm gibi markalar bulunan Stratejist İletişim Ajansı; müşterilerine kurumsal, pazarlama ve medya iletişimi, sosyal medya ve içerik yönetimi, PR, E-PR vb. 360 derece iletişim hizmeti veriyor.
Saloon Burger ve PizzaLazza‘nın tercihi PRactice
Turgut Aydın Holding bünyesinde faaliyet gösteren Saloon Burger ve PizzaLazza’nın iletişim ajansı PRactice Communication Management oldu.
PRactice Communication Management (PRactice), Türkiye hızlı servis restoran zinciri sektörünün dinamik markaları Saloon Burger ve PizzaLazza’ya Stratejik İletişim Danışmanlığı, Lider İletişimi, Kurumsal İletişim, İtibar Yönetimi, Kriz İletişimi, Medya İlişkileri ve İç İletişim alanlarında planlama, içerik geliştirme ve operasyonel iletişim yönetimi hizmetleri sunacak.
Wavemaker, Koroplast’a tam hizmet verecek
WPP grubuna bağlı şirketlerden Wavemaker Türkiye, 10 yıldır iş birliği yaptığı Koroplast’ın dijital mecra yönetimini de üstlenerek tam hizmet medya satın alma ajansı oldu.
Lee ve Wrangler markaları iletişim ajansını seçti
Dünyaca ünlü denim ve casual giyim markaları Lee ve Wrangler, iletişim çalışmaları için L’Appart PR İstanbul’u seçti.
L’Appart PR İstanbul, Lee ve Wrangler markalarının yeni dönemde iletişim çalışmalarını üstlenecek.
Siltaş Yapı’nın iletişim ajansı yeniden İnomist İletişim oldu
Siltaş Yapı, iletişim çalışmaları için İnomist İletişim Danışmanlığı ile tekrar iş birliği yaptı.
Siltaş Yapı’ya 2018 yılında da PR hizmeti veren İnomist İletişim Danışmanlığı, yeni dönemde markanın konvansiyonel ve dijital mecralardaki stratejik iletişim faaliyetlerini yürütecek.
Göz Grup, MILK’i iletişim ve sosyal medya ajansı olarak seçti
Yaratıcı, yenilikçi ve uygulanabilir projeler üreten MILK etkinlik ve entegre iletişim ajansı,12 ilde 48 şubesinde dünyaca ünlü global markaları ile güvenilir ve yüksek kalitede hizmet vermeyi hedefleyen GözGrup markası ile el sıkıştı.
Ajans yeni dönemde GözGrup’un iletişim çalışmaları ve sosyal medya yönetimini üstlenecek.
General Mobile’ın İletişim Çalışmaları Feveran’a Emanet
Feveran, General Mobile’ın entegre iletişim ajansı oldu.
Feveran, General Mobile’a kurumsal iletişim, ürün iletişimi, lider iletişimi, kriz iletişimi, kreatif içerik ve proje yönetimi alanlarında hizmet verecek.
Geçtiğimiz haftanın iş birliklerine göz atmak için TIKLAYIN.