Haftanın marka-ajans iş birlikleri
United Colors Of Benetton seçimini yaptı
Tüm farklılıkları kapsayan DNA’sı ile United Colors Of Benetton, Türkiye’deki yeni dönem iletişim çalışmaları için Kingdom İstanbul ile anlaştı.
Kingdom İstanbul, yeni dönemde Benetton’a stratejik medya ilişkileri yönetimi, etkinlik yönetimi, influencer marketing ve pazarlama iletişimi alanlarında hizmet verecek.
Ticket Restaurant Edenred’in yeni iletişim ajansı Hill+Knowlton Strategies Türkiye oldu
Ticket Restaurant Edenred’in iletişim çalışmalarını, Hill + Knowlton Strategies’in Türkiye ofisi üstlendi.
Farklı sektörlerden ulusal ve uluslararası birçok markaya; kurumsal iletişim, itibar yönetimi, pazarlama İletişimi, dijital strateji, sürdürülebilirlik ve kapsayıcılık iletişimi, sosyal sorumluluk ve toplumsal fayda iletişimi, medya ilişkileri, kriz yönetimi ve lider iletişimi alanlarında hizmet veren Hill + Knowlton Strategies, müşterilerine iş hedefleri doğrultusunda 360 derece bütünleşik iletişim çözümleri sunuyor.
Ruum Store’un tercihi ON İletişim
Markalara kurumsal iletişim, pazarlama iletişimi, içerik yönetimi ve medya ilişkileri hizmeti ile yaratıcı projeler sunan ON İletişim, Ruum Store’a değer katacak.
ON İletişim markaya kurumsal iletişim, marka iletişimi, pazarlama iletişimi, ürün iletişimi, sponsorluk iletişimi, medya ilişkileri, kriz iletişimi yönetimi, proje yönetimi etkinlik iletişimi konularında iletişim danışmanlığı hizmeti verecek.
Golin İstanbul Puffy’nin yeni iletişim ajansı oldu
Golin, müşteri portföyüne Yataş Grup’un yataktan bazaya, yastıktan yorgana, nevresimden pikeye tüm iyi uyku ihtiyaçlarını tek bir noktada müşterilerine sunan en yeni markası Puffy’yi kattı.
Golin İstanbul, sektördeki tecrübesi ile Puffy’ye stratejik iletişim danışmanlığı çatısı altında marka iletişimi, basın ilişkileri, influencer iletişimi ile konu ve etkinlik yönetiminin yanı sıra içerik üretimi kapsamlarında da hizmet verecek.
Nestlé Türkiye “GoodWorks” dedi
Nestlé’nin Kahvaltılık Gevrekler ile Çikolata ve Şekerleme iş birimleri, iletişim çalışmalarını GoodWorks’e emanet etti. GoodWorks, Nestlé Türkiye’ye; stratejik iletişim danışmanlığı, pazarlama iletişimi, etkinlik yönetimi, kriz iletişimi, iç iletişim ve medya ilişkileri alanlarında hizmet verecek.
Puga Ajans’tan sektöre “Merhaba”
Markalara dijital pazarlama hizmetleri sunmak için yola çıkan Puga Ajans; moda, kozmetik, gaming ve hizmet sektöründen markalarıyla sahnedeki yerini aldı.
Markalara dijital PR hizmetleri sunan Puga Ajans’ın başlıca faaliyet alanları arasında dijital reklam ve tasarım hizmetleri, sosyal medya yönetimi ve pazarlaması, web yönetimi, arama motoru pazarlaması, SEO ve içerik pazarlaması yer alıyor.
Ajans Kurucu Ortağı Ekin Servi, kendilerini dijital dünyanın sunduğu fırsatları, markaları için maksimum fayda sağlayacak şekilde projelendirerek uygulayan, 360 derece dijital pazarlama ajansı olarak konumlandırdıklarını söylüyor.
Aristo’ya yeni marka
1999 yılından bu yana estetik cerrahi ve medikal uygulamalar sektöründe faaliyet gösteren B Group’a ait Estetik International’ın yeni dönem iletişim çalışmalarını Aristo İletişim yürütecek.
Geçtiğimiz haftanın iş birliklerine göz atmak için TIKLAYIN.