Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Urban Care’in yeni iletişim ajansı Ünite Edelman
Selen Kozmetik, stratejik iletişim çalışmalarının yönetimi için ÜNİTE Edelman’la ilerleme kararı aldı.
Selen Kozmetik, önümüzdeki dönemde ÜNİTE’den; kurumsal itibar, lider iletişimi, medya ilişkileri, konu ve etkinlik yönetimi, paydaş ilişkileri ve kriz yönetimi alanlarında iletişim desteği alacak.
Kingdom İstanbul Los Angeles’da ikinci ofisini açtı
Perakende ve sanat alanında faaliyet gösteren markalara entegre iletişim hizmeti sunan yaratıcı iletişim ajansı Kingdom İstanbul; Türkiye dışındaki ilk ofisini Amerika Birleşik Devletleri / Los Angeles’da faaliyete geçirdi.
Yaratıcı prodükisyon, PR, etkinlik ve influencer pazarlaması alanında projeler üreten Kingdom, artık ulusal ve uluslararası markalara 7/24 hizmet vermek üzere rotasını batıya çevirdi. Türkiye’den dünyaya bir ajans kültürü ihraç etmenin gururunu yaşadığını belirten ajans kurucusu Lara Büyüktetik; “Kingdom bir felsefe sonucu ortaya çıkan bir ajans. Çok genç yaşta genç bir ekip olarak yola çıktık. Bugün yurtdışında da yaratıcılığımız ve disiplinimizle bu kültürü büyütecek olmanın heyecan ve gururunu yaşıyoruz. LA ofisimizde ayrıca bir yaşam deneyim alanı da tasarladık. Markalarımızın sadece toplantı için değil zaman geçirmek için de geleceği özel bir deneyim alanı dizayn ettik. Portföyümüzde olan ve İstanbul’da hizmet verdiğimiz bazı global markaların bu bölgedeki ajansı olmak üzere de anlaşmalarımızı gerçekleştirdik. Amacımız entegre iletişim ve topluluk yönetimi alanında profesyonelleşerek Global bir ajans ağı yaratmak.” dedi.
Autorola Türkiye yeni dijital ajansını seçti
Autorola Türkiye’nin B2B markalarının iletişim çalışmalarını yürütecek ajans belli oldu.
2. el araçların yeniden pazarlanma sürecinde 360° online hizmet sağlayarak; sektörde kiralama şirketleri, leasing firmaları, OEM’ler, bayi grupları, yetkili satıcılar, bankalar ve sigorta firmalarının veriye yönelik, dijital iş modelleriyle çalışmalarını sağlayan Autorola Türkiye, kreatif ve dijital iletişimini Loremİstanbul’a emanet etti.
Ajanda PR’a yeni marka: Enfabal
2009 yılından bu yana birçok ürün çeşidiyle bal sektöründe faaliyet gösteren Enfabal, iletişim çalışmaları için Ajanda PR ile anlaştı.
Enfabal ile anlaşan Ajanda PR, markaya kurumsal iletişim, lider iletişimi, medya ilişkileri, kriz iletişimi, kurumsal sosyal sorumluluk iletişimi, etkinlik yönetimi, dijital iletişim, sponsorluk yönetimi alanlarında hizmet verecek.
Coastal Homes’un iletişim ajansı İnomist İletişim oldu
Coastal Homes, medya ilişkileri ve dijital reklam yönetimi çalışmalarını İnomist İletişim Danışmanlığı’na emanet etti.
Geçtiğimiz haftanın iş birliklerine göz atmak için TIKLAYIN.