19 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
marka-ajans iş birlikleri
Haberler

Haftanın iş birlikleri

Gizem Yıldız
27 Nisan 2023
3 dk okuma

Vialand’ın açtığı 4 ajans konkuru sonuçlandı

Haftanın iş birlikleri

Bu yıl 10. yaşına giren Türkiye’nin ilk tema parkı Vialand, 10. Yılını kutlarken ajans konkur sürecini tamamlayarak dört ajansla anlaştı.

Gürsoy Grup markalarından Vialand Tema Park’ın medya planlama ve satın alma ajansı Native Medya, PR ajansı SCC İletişim, sosyal medya ve kreatif ajansı Gauss, dijital performans Pazarlama ve SEO ajansı ise Optdcom oldu.

Hefa Group iletişim ajansını seçti

Haftanın iş birlikleri

Hefa Group’un iletişim faaliyetleri ZB Medya İletişim tarafından yürütülecek.

Kişi ve kurumlara, stratejik iletişim danışmanlığı, medya planlaması ve yönetimi, e-PR, itibar yönetimi, sosyal sorumluluk projeleri, algı ve kriz yönetimi, kurum içi iletişim, etkinlik iletişimi ile kreatif alanlarda hizmet sağlayan ZB Medya İletişim; iş birliği kapsamında Hefa Group kurumsal iletişim, halka ilişkiler danışmanlığı ve medya danışmanlığı çalışmalarına dair hizmet verecek.

AKUT Derneği tercihini yaptı

Haftanın iş birlikleri

AKUT Derneği, reklam çalışmaları için Teşkilat ICOM’u tercih etti.

Ajans, yeni iş birliği kapsamında AKUT Derneği’nin offline ve online tüm reklam iletişiminden sorumlu olacak.

Golin’e yeni marka

Haftanın iş birlikleri

Empera, yeni dönemdeki stratejik iletişim çalışmalarını Golin İstanbul’a emanet etti.

İş birliği kapsamında Golin İstanbul, Empera’ya stratejik iletişim danışmanlığı çerçevesinde marka iletişimi, medya ilişkileri, kurumsal sosyal sorumluluk, konu ve etkinlik yönetimi, influencer marketing ve içerik üretimi alanlarında hizmet verecek.

HONOR iletişim çalışmalarını GoodWorks ile güçlendirecek 

Haftanın iş birlikleri

HONOR, Nisan ayı itibarıyla yeni dönem iletişim faaliyetlerini GoodWorks İletişim Danışmanlığı ile sürdürecek. 

GoodWorks, HONOR’a stratejik iletişim danışmanlığı, kurumsal iletişim, medya ilişkileri, itibar yönetimi ve lider iletişimi alanlarında hizmet verecek.

Spotify TOG iş birliğiyle depremden etkilenen üniversite öğrencilerine burs sağlıyor

Haftanın iş birlikleri

Audio streaming platformu Spotify, ülkemizde yıkıcı depremlerden etkilenen bölgelerdeki üniversite öğrencilerini desteklemek amacıyla Spotify Gençliğin Sesi Programını duyurdu. Toplum Gönüllüleri Vakfı (TOG) iş birliğiyle yürütülen program, bölgede deprem felaketinden etkilenen 200 üniversite öğrencisinin bir yıl boyunca desteklenmesine katkıda bulunmak üzere tamamen Spotify tarafından karşılanan bir burs paketinden oluşuyor. 

Spotify, deprem felaketinin hemen ardından şirket içinde bir bağış programı başlatmış ve ek olarak Dünya Sağlık Örgütü’nün (WHO) ihtiyaç duyulan bölgelerde yürüttüğü yardım çabalarına odaklanma çağrısını desteklemişti. Hayata geçirilen Gençliğin Sesi Bursu ile Spotify, depremden etkilenen illerdeki üniversite öğrencilerinin akademik eğitimlerine devam edebilmelerini sağlayarak destek vermeye devam ediyor. 

Geçtiğimiz haftanın iş birliklerine göz atmak için tıklayın.

featured Gauss Golin İstanbul GoodWorks İletişim Danışmanlığı Native Medya Optdcom SCC İletişim Spotify Teşkilat ICOM Toplum Gönüllüleri Vakfı ZB Medya İletişim
1 KFC ve Pizza Hut, Türkiye pazarına geri dönüyor
KFC ve Pizza Hut, Türkiye pazarına geri dönüyor
2 Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
3 YouTube'un zirvesine "kamp kuranlar" belli oldu
YouTube’un zirvesine “kamp kuranlar” belli oldu
4 Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi...
Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi…
5 Lacoste, ikonlarıyla "oynuyor"
Lacoste, ikonlarıyla “oynuyor”
Güncel Haberler
19 Mayıs ruhunu yansıtan kampanyalar
19 Mayıs ruhunu yansıtan kampanyalar
Reklam dünyası "tükenmişlik sendromu"nun pençesinde!
Reklam dünyası “tükenmişlik sendromu”nun pençesinde!
Kültür-sanat sürdürülebilirliğin eylem aracıdır
Kültür-sanat sürdürülebilirliğin eylem aracıdır
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Ramazan'da tüketici davranışları nasıl değişiyor?
Haberler
Ramazan’da tüketici davranışları nasıl değişiyor?
İrem Alimoğlu
15 Mart 2025
Volkan Konak hayatını kaybetti
Haberler
Volkan Konak hayatını kaybetti
Marketing Türkiye
31 Mart 2025
Bu atıştırmalıklar hem sağlıklı hem de lezzetli!
Haberler
Bu atıştırmalıklar hem sağlıklı hem de lezzetli!
İrem Alimoğlu
10 Nisan 2025
Sabancı Holding'de organizasyon yapısında değişiklik...
Haberler
Sabancı Holding’de organizasyon yapısında değişiklik…
Marketing Türkiye
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.