Haftanın iş birlikleri
Vialand’ın açtığı 4 ajans konkuru sonuçlandı
Bu yıl 10. yaşına giren Türkiye’nin ilk tema parkı Vialand, 10. Yılını kutlarken ajans konkur sürecini tamamlayarak dört ajansla anlaştı.
Gürsoy Grup markalarından Vialand Tema Park’ın medya planlama ve satın alma ajansı Native Medya, PR ajansı SCC İletişim, sosyal medya ve kreatif ajansı Gauss, dijital performans Pazarlama ve SEO ajansı ise Optdcom oldu.
Hefa Group iletişim ajansını seçti
Hefa Group’un iletişim faaliyetleri ZB Medya İletişim tarafından yürütülecek.
Kişi ve kurumlara, stratejik iletişim danışmanlığı, medya planlaması ve yönetimi, e-PR, itibar yönetimi, sosyal sorumluluk projeleri, algı ve kriz yönetimi, kurum içi iletişim, etkinlik iletişimi ile kreatif alanlarda hizmet sağlayan ZB Medya İletişim; iş birliği kapsamında Hefa Group kurumsal iletişim, halka ilişkiler danışmanlığı ve medya danışmanlığı çalışmalarına dair hizmet verecek.
AKUT Derneği tercihini yaptı
AKUT Derneği, reklam çalışmaları için Teşkilat ICOM’u tercih etti.
Ajans, yeni iş birliği kapsamında AKUT Derneği’nin offline ve online tüm reklam iletişiminden sorumlu olacak.
Golin’e yeni marka
Empera, yeni dönemdeki stratejik iletişim çalışmalarını Golin İstanbul’a emanet etti.
İş birliği kapsamında Golin İstanbul, Empera’ya stratejik iletişim danışmanlığı çerçevesinde marka iletişimi, medya ilişkileri, kurumsal sosyal sorumluluk, konu ve etkinlik yönetimi, influencer marketing ve içerik üretimi alanlarında hizmet verecek.
HONOR iletişim çalışmalarını GoodWorks ile güçlendirecek
HONOR, Nisan ayı itibarıyla yeni dönem iletişim faaliyetlerini GoodWorks İletişim Danışmanlığı ile sürdürecek.
GoodWorks, HONOR’a stratejik iletişim danışmanlığı, kurumsal iletişim, medya ilişkileri, itibar yönetimi ve lider iletişimi alanlarında hizmet verecek.
Spotify TOG iş birliğiyle depremden etkilenen üniversite öğrencilerine burs sağlıyor
Audio streaming platformu Spotify, ülkemizde yıkıcı depremlerden etkilenen bölgelerdeki üniversite öğrencilerini desteklemek amacıyla Spotify Gençliğin Sesi Programını duyurdu. Toplum Gönüllüleri Vakfı (TOG) iş birliğiyle yürütülen program, bölgede deprem felaketinden etkilenen 200 üniversite öğrencisinin bir yıl boyunca desteklenmesine katkıda bulunmak üzere tamamen Spotify tarafından karşılanan bir burs paketinden oluşuyor.
Spotify, deprem felaketinin hemen ardından şirket içinde bir bağış programı başlatmış ve ek olarak Dünya Sağlık Örgütü’nün (WHO) ihtiyaç duyulan bölgelerde yürüttüğü yardım çabalarına odaklanma çağrısını desteklemişti. Hayata geçirilen Gençliğin Sesi Bursu ile Spotify, depremden etkilenen illerdeki üniversite öğrencilerinin akademik eğitimlerine devam edebilmelerini sağlayarak destek vermeye devam ediyor.
Geçtiğimiz haftanın iş birliklerine göz atmak için tıklayın.