Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Aqusan Group, iletişim ajansı olarak Linafon’u seçti
Linafon tecrübeli ekibiyle, Aquasan Group’u müşteriler ile uzun süreli ve doğru ilişkilerle sektörde güçlü bir itibar kazandırmayı, veri odaklı pazarlamayı gerçekleştirmeyi hedefliyor.
Ajansın projelere özelleştirilmiş yaklaşımı ve müşterinin dijital mecralarda başarılı olmak için ihtiyaç duyduğu kişiselleştirilmiş stratejileri sayesinde kurumun ön plana çıkmasını sağlamaktadır.
Voyah’ın tercihi Canyaş İletişim oldu
Premium elektrikli otomobil üreticisi Voyah, stratejik iletişim ve halkla ilişkiler çalışmaları yönetimi danışmanlığı için Canyaş İletişim’i tercih etti.
Ajans, Türkiye’de 35 yılı aşkın tecrübesiyle faaliyet gösteren Marcar Otomotiv A.Ş. tarafından temsil edilecek olan Voyah’a, Temmuz ayından itibaren halkla ilişkiler hizmeti ve iletişim desteği verecek.
Kelebek tercihini yaptı
Doğanlar Holding’in yeni nesil konforlu yaşam alanı tasarlayan markası Kelebek Mutfak ve Banyo, stratejik iletişim çalışmalarını Brandistanbul PR’a emanet etti.
Brandistanbul PR, medya iletişimi, pazarlama iletişimi, lider iletişimi, etkinlik ve itibar yönetimi başta olmak üzere dijital PR ve kriz iletişimi konularında Kelebek Mutfak ve Banyo markasına destek verecek.
Prontotour’un iletişim ajansı Join PR oldu
Prontotour’un iletişim alanında yeni stratejik ajansı Join PR oldu.
Ajans, yenilikçi fikirler ve ölçülebilir sonuçlarla markaya katkı sağlayacak. Join PR iş birliği yaptığı markalara, kurumsal iletişim, etkinlik ve içerik yönetimi, basın ve pazarlama iletişiminin yanı sıra halkla ilişkiler, influencer ve affiliate marketing çalışmaları da sunuyor.
Biofeline, Salt İletişim Grup’u tercih etti
Biofeline, yeni dönem pazarlama iletişimi çalışmalarını Salt İletişim Grup ile birlikte sürdürecek.
Salt İletişim Grup Biofeline’in entegre iletişim ajansı olarak markaya; stratejik iletişim danışmanlığı, basın iletişimi, influencer iletişimi ve etkinlik yönetimi alanlarında hizmet verecek.
Geçtiğimiz haftanın iş birliklerine göz atmak için TIKLAYIN.