Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Mondelez’in 4 markası GAIA Türkiye ile el sıkıştı
Mondelēz Türkiye’nin açtığı konkuru kazanan Gaia Türkiye; Oreo, Milka, First ve 7DAYS markalarının sosyal medya ajansı olarak çalışmalarına başladı.
Yemek ve market zinciri Boldy’nin seçimi de Gaia Türkiye oldu.
Domino’s’un yeni dijital pazarlama ajansı Hype oldu
Domino’s, yeni dijital pazarlama ajansını seçti, marka dijital pazarlama faaliyetlerini Hype’e emanet etti.
İş birliği doğrultusunda Hype; Domino’s’un online medya planlama, medya satın alma, veri, dönüşüm optimizasyonu, strateji ve performans pazarlama faaliyetlerini yürütecek.
Marjinal Porter Novelli’ye 2 yeni marka
PayPorter ve Param’ın tercihi Marjinal Porter Novelli oldu.
Her iki marka da yeni dönemde iletişim çalışmalarını 360 derece iletişim hizmetleri sunan purpose ajansı Marjinal Porter Novelli ile yürütecek.
Şişecam’ın yeni ajansı Punch BBDO oldu
Şişecam, reklam ajansı olarak Punch BBDO ile anlaştı.
Ağustos ayı itibarıyla başlayan Şişecam ve Punch BBDO ortaklığı global ölçekte büyük ve heyecanlı projeler vadediyor.
Paşabahçe ve Paşabahçe Mağazaları konkurlarını kazanan ajans belli oldu
Paşabahçe ve Paşabahçe Mağazaları konkurlarını kazanan ajans belli oldu. Şişecam’ın Paşabahçe ana marka ve Paşabahçe Mağazaları için açtığını konkur sürecinden galip çıkan ajans Happy People Project oldu.
Happy People Project yeni dönemde her iki markanın bütünleşik pazarlama iletişimi faaliyetlerini yürütecek.
Tatil Sepeti “Canyaş İletişim” dedi
Tatil Sepeti, stratejik iletişim ve halkla ilişkiler çalışmaları yönetimi danışmanlığı için Canyaş İletişim’i tercih etti.
Geçtiğimiz haftanın iş birliklerine göz atmak için TIKLAYIN.