Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Swissôtel The Bosphorus tercihini yaptı
Swissôtel The Bosphorus, Istanbul, Golin İstanbul ile yeni bir iş birliğine imza attı.
Golin İstanbul, sektördeki deneyimi ile Swissôtel The Bosphorus’a dijital medya yönetimi, sosyal medya yönetimi, içerik oluşturulması, dijital performans yönetimi ve influencer iletişimi konularında hizmet verecek.
D’S damat’ın reklam ajans konkuru sonuçlandı
D’S damat, yeni dönemdeki yaratıcı reklam çalışmaları konusunda adresini belirledi.
İtalya’dan Avustralya’ya, İspanya’dan Dubai’ye, Rusya’dan Güney Afrika’ya 80 farklı ülkedeki mağazalarıyla dünya çapında ününü pekiştiren D’S damat, bu yıl itibariyle reklam ajansı olarak BuKafa ile çalışma kararı aldı.
Yeni dönemde markanın online ve konvansiyonel tüm reklam çalışmalarının sorumluluğunu üstlenecek olan BuKafa, aralarında TGA (Türkiye Turizm Tanıtım ve Geliştirme Ajansı), AKM (Atatürk Kültür Merkezi), Bilişim Vadisi gibi çok sayıda seçkin kurum ve kuruluşa hizmet veriyor.
Blaupunkt’un dijital iletişim ajansı Artful oldu
Artful, müşteri portföyüne; globalde 10 farklı ürün grubuyla, Türkiye’de ise televizyon ürünleriyle hizmet veren Alman markası Blaupunkt’u ekledi.
Global vizyonuna uygun olarak yeniden marka konumlandırılması yapan Artful, şirketin gelecek dönem stratejileri doğrultusunda kreatif ve sosyal medya süreçlerini yönetecek.
KPMG Türkiye tercihini yaptı
Denetim, vergi, kurumsal finansman ve danışmanlık alanında teknoloji temelli hizmetler sunan KPMG Türkiye, iletişim çalışmalarını 360 derece stratejik iletişim danışmanlığı hizmetleri sunan Marjinal Porter Novelli ile yürütecek.
Geçtiğimiz haftanın iş birliklerine göz atmak için TIKLAYIN.