Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Roy+Teddy, Global Bağımsız Ajans Network’ü by The Network’ e katıldı
Roy+Teddy, Grey Group’un eski küresel kreatif başkanı Per Pedersen tarafından kurulan by The Network’ün global bağımsız ajans network’üne katılarak network’ü Türkiye’ de temsil eden ajans oldu.
by The Network’e dahil olan ajans, dünyanın bir çok ülkesinden sınırsız iş birliği ve yaratıcı kaynak paylaşımına dayalı dinamik bir global network oluşturmak amacıyla bir araya gelen bağımsız yaratıcı ajanslar arasında yer almış oldu.
Hedef Holding’in iletişim ajansı Good Purpose Project oldu
Good Purpose Project, Hedef Holding ve markalarının yeni iletişim ajansı oldu.
Good Purpose Project, Hedef Holding’in yanı sıra grubun önemli şirketlerinden, bireysel ve kurumsal yatırımcılara sermaye piyasası araçlarının alım–satım aracılığı, yatırım danışmanlığı ve kurumsal finansman hizmetleri sunan iNFO Yatırım ile bireysel ve kurumsal yatırımcılara aktif ve nitelikli portföy yönetim hizmeti veren, yatırım fonları kuruluş ve yönetimini gerçekleştiren Hedef Portföy’ün de stratejik iletişim ortağı olarak hizmet sunmaya başladı.
Servis Plan’ın tercihi Canyaş İletişim oldu
Oto Plan’ın çatısı altında kurulan ve bireysel araç kullanıcılarına bir filo kiralama şirketinden alınabilecek tüm hizmetleri tek bir platformda sunan Servis Plan, stratejik halkla ilişkiler çalışmaları yönetimi danışmanlığı için Canyaş İletişim’i tercih etti.
Biwatt’in konkuru sonuçlandı
Yüzde 100 Elektrikli Araç Filosu ile Türkiye’nin İlk Yerli Günlük Kiralama Markası olan Biwatt, aynı heyecanı paylaşmak için düzenlediği konkurda Geniusland Creative’i seçti.
İz İletişim, Limak Holding’in iletişim çalışmalarını yürütecek
İz İletişim, müşteri portföyünü genişletiyor.
Enerji, turizm, gıda, inşaat ve altyapı dahil olmak üzere dokuz sektörde faaliyet gösteren Limak Holding de iletişim çalışmalarını artık İz İletişim ile sürdürecek.