Haftanın iş birlikleri
Spectrum Brands Türkiye’nin iletişim ajansı FM İletişim oldu
Spectrum Brands’in yeni dönem iletişim çalışmaları için tercihi FM İletişim oldu.
Spectrum Brands Türkiye’nin grup markalarından Remington, Russell Hobbs ve George Foreman’ın yeni dönemde stratejik iletişim danışmanlığı, medya ilişkileri yönetimi, proje geliştirme ve liderlik iletişimi çalışmaları FM İletişim tarafından yürütülecek.
Albaraka Türk, yeni PR ajansını belirledi!
Türkiye’nin en köklü ve önde gelen katılım bankalarından Albaraka Türk, yeni dönemde iletişim faaliyetlerinin yönetimini Walther Kranz’a emanet etti.
Walther Kranz, portföyüne eklediği Albaraka Türk’ün stratejik iletişim, kurumsal iletişim, medya ilişkileri, kriz iletişimi, itibar yönetimi ve lider iletişimi olmak üzere iletişim süreçlerini yönetecek.
Rain’in konkuru sonuçlandı
2017 yılında kurulan ve farklı bölgelerde global olarak faaliyet gösteren Kripto Varlık Platformu Rain, Türkiye’deki yaratıcı ajansını belirlemek üzereaçtığı konkur sonrasında aRthuR İstanbul ile ilerlemeye karar verdi.
Yıla Vivo ve Altınyıldız konkurlarını kazanarak hızlı bir giriş yapan aRthuR İstanbul, Rain’in tüm yaratıcı süreçlerinden sorumlu olacak.
Skyland HOM iletişim çalışmaları için Message İletişim’i seçti
Message İletişim, Eroğlu Holding ve bünyesinde yer alan Skyland HOM Dekorasyon Merkezi ve Skyland İstanbul’u portföyüne kattı.
Message İletişim, stratejik danışmanlık çatısı altında, Skyland HOM ve Skyland İstanbul’un kurumsal iletişim, lider iletişimi, medya ilişkileri, sosyal medya çalışmaları, organizasyon, konu ve etkinlik yönetimi ile içerik üretimi kapsamlarında hizmet verecek.
Yeni nesil araç uygulaması Rabam iletişim ajansını seçti
Araçlarla ilgili tüm ihtiyaçları tek bir uygulama altında toplayan, yeni nesil araç uygulaması Rabam, iletişim çalışmaları için Aristo İletişim ile el sıkıştı.
Şubat ayında faaliyetlerine başlamayı planlayan yeni nesil araç uygulaması Rabam’ın gelecek dönem stratejileri doğrultusunda iletişim süreçlerini Aristo İletişim yönetecek.
Karnaval Marka Ajansı’na yeni müşteri
Markalara kurumsal itibar yönetimi, marka yönetimi, kurumsal iletişim, pazarlama iletişimi, sosyal sorumluluk, medya iletişimi, kriz iletişimi, etkinlik yönetimi ve lider iletişimi hizmetleri sunan Karnaval Marka Ajansı, müşteri portföyünü genişletmeye devam ediyor. Dünyanın önde gelen görüntüleme ürün ve hizmet sağlayıcısı Nikon, insansız hava araçlarının öncü firması DJI, fotoğraf ve video içerik üreticilerine yönelik depolama ürünleri üreten Lexar ve anında çıkan fotoğraf teknolojisini dünyaya kazandıran Polaroid markalarının Türkiye Resmi Distribütörü Karfo Karacasulu yeni dönem iletişim çalışmalarını Karnaval Marka Ajansı’na emanet etti.
Roche Türkiye, iletişim faaliyetlerine No:165’le devam edecek
Roche Diagnostik Türkiye’nin Eylül 2019’dan beri iletişim çalışmalarını gerçekleştiren No:165, Kasım 2021 itibarıyla Roche İlaç Türkiye’nin de iletişim faaliyetlerini yürütmeye başladı.
Roche Diagnostik ve Roche İlaç’ın, tanı ve tedaviyi tek çatı altında birleştiren yeni yapılanması, iletişimde de güç birliğine odaklandı. Bu kapsamda, Roche Diagnostik Türkiye’nin No:165 ile Eylül 2019’da başlattığı stratejik iletişim iş birliği, yeni yapılanmayla birlikte İlaç alanını da içerecek şekilde Roche Türkiye çatısı altında devam edecek.
Hibboux ajansını seçti
Genç ve inovatif uyku markası olarak tanınan hibboux, Almanya ve Hollanda’ya açılırken yeni ajansını seçti.
Hibboux, geçtiğimiz günlerde başlattığı konkur sürecinin sonunda yeni iletişim döneminde çalışmalarına Revolvia ile devam edeceğini açıkladı.
Revolvia, hibboux’nun marka stratejisi tasarımı ve re-branding çalışmalarının ardından, uluslararası pazarlara açılan markanın iletişim ve sosyal medya alanlarında kreatif ajansı olacak.
Harrem ve Sefamerve güçlerini birleştirdi
Doğanın mucizevi bitkilerinden ilham alarak hazırladığı ürünlerle dikkat çeken Harrem, Türkiye’nin önde gelen e-ticaret platformlarından Sefamerve ile önemli bir iş birliğine imza attı. Harrem’in bitkisel içerikli ürünleri artık Sefamerve ile hem yurt içi hem de yurt dışı pazarda satışa sunuluyor.
Doğanın iyileştirici gücünü ürünlerine yansıtan Harrem, Türkiye’nin öncü e-ticaret platformlarından Sefamerve ile güçlerini birleştirdi. Harrem’in şifa serisinde yer alan ürünlerinden çiçek sularına kadar birçok farklı kategorideki ürüne artık Sefamerve.com üzerinden de ulaşılabiliyor.
76 ülkeye gönderim yapan Sefamerve, Harrem ürünlerini hem yurt içi hem de yurt dışı pazarda müşterileriyle buluşturuyor. Dönemsel olarak kampanyaların da düzenlendiği Sefamerve’de en beğenilen Harrem ürünleri özel fiyatlarla satışa sunuluyor.
Harrem’in kurucularından Mehmet Behlül Vatansever, iş birliğiyle ilgili yaptığı açıklamada; “Harrem olarak tarihten aldığımız reçeteleri ürünlerimize uyguluyoruz. Doğal ve katkısız ürünlerimiz kısa sürede büyük ilgi gördü. 2022 yılında önceliğimiz ürünlerimizi daha çok kişiye ulaştırmak ve aynı zamanda ihracatta ciddi atılımlar yapmak. Bu doğrultuda Sefamerve’yle önemli bir iş birliği gerçekleştirdik” dedi.
Sefamerve Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Metin Okur: “Sefamerve olarak, 76 ülkeye gönderim yapan ve 5 kıtada ofisi bulunan bir marka haline geldik. Giyimden aksesuarlara, kozmetikten gıdaya yüzlerce kategoride ürün sunuyoruz. Her geçen gün yeni iş birliklerine imza atıyoruz. Yenilikçi ürün grubuyla dikkat çeken Harrem ile hayata geçirdiğimiz iş birliğini önemsiyoruz. Harrem ürünleri artık Sefamerve üzerinden dünyanın birçok ülkesindeki kullanıcıyla buluşacak” dedi.