Haftanın marka-ajans iş birlikleri
FM İletişim, portföyüne Abalı Yağ ve Abalım Yem markalarını ekledi
Farklı sektörlerden birçok markaya hizmet veren FM İletişim, müşteri portföyüne bitkisel yağ sektörünün lider markası Abalı Yağ ve ülkemizin en büyük yem üreticisi Abalım Yem markalarını da ekledi.
Abalı Yağ ve Abalım Yem markalarının, stratejik iletişim danışmanlığı, medya ilişkileri yönetimi ve proje geliştirme çalışmaları FM İletişim tarafından yürütülecek.
Krispy Kreme sosyal medya ajansını seçti
Türkiye’de hizmet veren ABD merkezli donut zinciri Krispy Kreme sosyal medya iletişimini Ceviz Social’a emanet etti. Krispy Kreme’in tüm sosyal medya hesaplarının yönetiminden Ceviz Social sorumlu olacak.
İz İletişim’in uluslararası müşterilerine bir yenisi daha eklendi: Kellogg
İz İletişim’in müşteri portföyüne son olarak Kellogg Türkiye katıldı.
İz İletişim, Aralık ayı itibarıyla dünyanın önde gelen kahvaltılık gevrek ve atıştırmalık üreticisi Kellogg’un Türkiye’deki stratejik iletişim çalışmalarından sorumlu olacak.
İş birliği kapsamında Kellogg, stratejik iletişim, medya ilişkileri, gündem yönetimi ve kriz iletişimi gibi tüm yeni dönem iletişim çalışmalarını İz İletişim’e emanet etti.
GoodWorks, Eurocom Worldwide ağına katıldı
GoodWorks, global PR ağı Eurocom Worldwide’a katıldı. Deneyim ve birikimleriyle Türkiye pazarında uluslararası şirketlere hizmet verecek olan GoodWorks, Eurocom Worldwide işbirliği ile Türkiye’deki iş ortaklarına da uluslararası pazarlarda ve B2B operasyonlarında destek sağlayacak.
B2B ve teknoloji alanında yetkinliği kanıtlanmış iletişim ajanslarından oluşan Eurocom Worldwide; Avrupa’nın yanı sıra Birleşik Arap Emirlikleri, Çin, Hindistan, Brezilya gibi birçok ülkeyi kapsıyor ve dünyanın beş farklı kıtasında faaliyet gösteriyor. 2002 yılında Londra’da kurulan ve şu anda 29 iletişim ajansı ile 500’ü aşkın iletişim uzmanını bünyesinde bulunduran Eurocom Worldwide’a Türkiye’den katılan ilk ajans ise GoodWorks oldu.
Işıklar Holding, iletişim çalışmaları için Aristo’yu seçti
Aristo İletişim’in portföyüne son katılan marka; ağırlıklı olarak tuğla, ambalaj ve döküm ana iş kollarında faaliyet gösteren Işıklar Holding oldu. İş birliği kapsamında Aristo İletişim, Işıklar Holding ve grup şirketlerinin gelecek dönem stratejileri doğrultusunda iletişim süreçlerini yönetecek.
DDTECH online ajansını seçti
DDTECH, yeni dönemde online çalışmalarını Muhabere İstanbul’a emanet etme kararı aldı.
Yeni iş birliği kapsamında Muhabere İstanbul, DDTECH ve markalarına online mecralarda hizmet verecek.